خوب، بد، زشت

smile emoticon kolobok


چهره ی خوب هفته:

مسئول محترم مدرسه ی راهنمایی ... در شیراز

ایشون عجیب آدم محترمی بودن(بماند که شیرازی ها همشون محترمن مثه صالی دوست من) شب اولی که رسیدیم شیراز ستاد محترم اسکان فرهنگیان در هیچ منطقه ای جا نداشت و بنده اتفاقی این مدرسه رو تو مسیر دیدم و رفتیم پیش ایشون برای راهنمایی و ایشون محبت فرمودن از اونجایی که از قیافه های ما خستگی می بارید گفتن الان بیاید داخل فردا صبح برین ستاد کارتون رو انجام بدین و دو شبی که اونجا بودیم خیلی برای ما مرام و معرفت خرج کردن و البته به بنده یاد دادن که میشه 13 روز عید رو سر کار بری اما از همه شاد تر باشی و با خوشی بقیه خوش باشی. ایشالا همیشه شاد باشن.


چهره ی بد هفته:

پسر بی شخصیتی که در تخت جمشید قصد خودکشی داشت

قضیه از این قرار بود که این آقا به همراه برادرشون برای یک خانم مزاحمت ایجاد میکنن و وقتی که مامورین اونجا باهاشون برخورد میکنن برادرش دستگیر میشه و ایشون فرار میکنه میره اون لبه  و مامورین رو تهدید میکنه که اگر برادرم رو آزاد نکنین خودم رو پرت میکنم پایین. جاتون خالی وقتی رسیدیم بالا دیدم ملتی رو دور خودش جمع کرده و حق به جانب از مردم میخواست که کمکش کنن. برادرش رو آزاد کردن اما باز هم نیومد پایین(چون میدونست تا بیاد میگیرنش) خلاصه نیم ساعتی مردم رو سر کار گذاشته بود و همه با دوربین ازش فیلم می گرفتن تا اینکه چند نفر با لباس شخصی بهش نزدیک شدن و گرفتنش خدا میدونه که چه شوکی بهمون وارد شد اولش از دست مامورین حرص میخوردیم که یه جوون رو الکی گرفتن بعد که ماجرا روو فهمیدیم از دست پسره ی بی شعور ..... و البته حتما از خجالتش در میان


چهره ی زشت هفته:

آقای لباس قرمز عکس اول که ترجیح دادم عکسش از روبرو نباشه

ایشون عجیب فرهنگ بی فرهنگی داشت از اون دسته آدمهایی که رو اعصاب همه راه میرن که ثابت کنن آدمهای سرخوش و باحالی هستن شب اول که جا نبود 5 تا خانواده تو نمازخونه چادر زده بودن و ایشون جزء کسانی بود که تا یه مسافر از راه میرسید میپرید بغلش که آقا خوش اومدی امشب رو تو رو خدا همینجا بمون از 100 تا هتل هم بهتره و کلی ابراز خوشحالی میکرد و آدرس همه رو میگرفت که آره من میام شهرتون بیشتر آشنا بشیم و این حرفا بعد مثه آدمهایی که سادیسم دارن تا نصفه شب برق رو روشن میذاشت و با زن بی نزاکت و بچه های البته فهمیده ش تخمه میشکستن و هرهر و کرکر راه مینداختن و مثه عقده ای های لپ تاپ ندیده آهنگ میذاشتن... حالا من که خوابم برده بود ولی صبح روز بعد فهمیدم که چطور رو اعصاب بقیه بوده و وقتی که یک خانواده ازش خواستن که سرصدا نکنه تا بچه شون بتونه بخوابه در جوابشون گفته: اومدم مسافرت که خوش باشم

نظرات 14 + ارسال نظر
جزیره شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام علیکم
والا در دوست داشتنی بودن شیرازی جماعت هرکی شک کنه سوسک میشه صددرصد. فوق العاده دوست داشتنی هستن این افرادااااااااااااااا،اصلن یه وضی. من یه رفیق شیرازی پیدا کرده بودم تو مشهد که خیلی ماه و دوست داشتنی بود. این لبخنده همیشه رو لباشون هست.


در مورد اون پسره هم بی محلی بهترین راه بود. بابا فوقش خودشو مینداخت دیگه. خب به جهنم. وقتی خودش اینجوری راحته چرا ما راحت نباشیم؟!اصلا اگه ملت بش توجه نمیکردن خودش مثه اولاد آدم راشو میگرفت میومد بالا.والا
اینو من نمیگما ،تجربه ای در مترو میگه .بله
اون اقاهه رو همون بهتر از پهلو عکسشو گرفتی. اره
و اینکه خب حالا میزاشتی شاد باشن دیگه. اومدن مسافرت که شاد باشنولی خب در مورد اون حرکته که میپریده بغل ملت...نه نه خوشم نیومد از حرکتش

سلام عزیز دلم
خب مردم همیشه در صحنه ی ما رو که میشناسی سرشون درد میکنه برای این کارا خود بنده لحظه به لحظه فیلم میگرفتم که اگه سقوط کرد زودی بفرستم برای رسانه ها

Masuod شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

اون هلی کوپتره الکی بود.
اصلا از اون نوعی که برای حمله وارد ایران شده بود ؛نبود

من میخواستم برخلاف خونواده کلی اصرار داشتن باهاشون برم قشم ؛بمونم خونه و درس بخونم اما...
در لحظات آخر یه سر به وب شما زدم دیدم شما که یک عدد کارمند نمونه هستی رفتی مسافرت ...
گفتم چرا من نرم؟!
من هم اعلام رضایت کردم و باهاشون رفتم؛حالا هم 9روز از بقیه کنکوری ها عقبم و فقط تسخیر شماس

ینی تو کنکور داری وبلاگ بازی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واعقا برات متاسفم
پاشو برو کتاباتو دور بزن

شصت یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ http://chand-khatti.blogsky.com/#

چهره بد هفته تون خیلی باحال بود
سال نوی شما هم مبارک
سیزدهتون هم به در

ممنون

مهاجر یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

امیدوارم سیزده بدر خوبی داشته باشید و در این سال جدید به آرزوهاتون برسید

مرسی همچنین

صالی یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

احتمالا اون که می خواسته خودکشی کنه قصدش پیوستن به تاریخ بوده کجا بهتر از تخت جمشید...
هیییییی بی فرهنگی تا کی؟
باید بهش می گفتن اگه شجاعت داری خودتو بنداز پایین به جان خودم تا 13 بدر همون جا می موند از جاش تکون نمی خورد

واقعا همینا هستن که مملکت رو بر باد میدن

کاپو یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://cappuccino.blogfa.com

سلام عزیزم.
خوبی؟سفر بخیر.خوش گذشت؟
پات چطوره؟
با تاخیر اندر تاخیر عید تو هم مبارک عزیزم

قربونت برم پام خوبه خودمم خوبم
مرسی

سحر دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://sahar1985.blogsky.com

سلام عزیزم. سفر بخیر.

سلام عزیزم. مرسی

بی ربط دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://idleuser.blogfa.com/

و البته واضح و مبرهن است که شیرازی ها خیلی آدمای خوبی هستن، خیلی ماهن، خییییییییییییلی هم دوست داشتنی هستن.

مثلن خود من.

و خوشحالم که همشهری های عزیز آبروداری کردن و ما را روسفید فرمودند. دمشان گرم و سرشان خوش باد.

صد البته مبرهن هست
پس شما هم شیرازی بودی رو نمیکردی خوب این هم یک دلیل دیگه برای اثبات خوبی شیرازی ها

ری را دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://narenjestaan.persianblog.ir

درسته پسره کارش درست نبوده ولی از این که با کلک گرفتنش ناراحت شدم نامردی بود نه ؟شایدم من اشتباه می کنم راه دیگه ای نداشته

آخه ابله خون اون بدبخت ها رو به جوش اورده بود
کم مونده بود درخواست هلی کوپتر کنه

پانی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://marg0zendegi.blogfa.com/

سلام بانوی مهربون ...
عیدت مبارک اجی بوس بوس ...
این یارو عجب خری بوده ها اگه من بودم خودم از پشت هلش می دادم بیفته ...

سلام عزیز دلم
معلوم هس کجایی؟ کم پیدایی
وااا ینی دلت میاد آدم بکشی

مانا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

بی شعور بهتر از تخت جمشید پیدا نکرده

شما خودشو ناراحت نکن دوس جون به اندازه ی کافی حالشو گرفتن

مریم سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

سلام
خوبی ؟
خوش گذشت عید و مسافرت و الهی کافر بمیره زخمی شدنت
ما که تمام عیدمون به تبعات بعد از اسباب کشی گذشت

روزگار مو سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://mavgola.blogfa.com

سلام
خوب خدارو شکر که خوش گذشته.
راستی سال نو مبارک.
بهترین سال رو برات آرزو میکنم.

آذرنوش چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

سلام اتفاقا ما هم شیراز بودیم و به دنبال اسکان فرهنگیان
ولی از این چیزا ندیدیم والا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد