اگر...

پانی عزیز این بازی رو انجام داده و از همه دعوت کرده که بازی کنن منم خوشم اومد و بازی کردم:


اگر ماهی از سال بودم :  مهر به خاطر یادآوری روزهای خوب مدرسه

اگر یک روز هفته بودم : پنج شنبه به عشق اینکه 2 ساعت زودتر تعطیل میشم ...

اگر یک عدد بودم : 13 چون روز تولدمه و به کسی ربط نداره که نحسه ..

اگر راه بودم : راه راست ...

اگر همراه بودم : همراه هیچکس نبودم...

اگر نوشیدنی بودم : شربت آلبالو ...

اگر گناه بودم : ...

اگر درخت بودم : بید مجنون

اگر گل بودم : رز سفید

اگر آب و هوا بودم : آفتابی 

اگر رنگ بودم : خاکستری

اگر پرنده بودم : قناری

اگر صدا بودم : صدای قهقهه ...

اگر فعل بودم : هستم ...

اگر زمان بودم : حال ...

اگر یک خیابان بودم : خیابون فردوسی

اگر یک فیلم بودم : خانه سبز

اگر یک پزشک بودم : دکتر مانا

اگر یک پنجره بودم : رو به جاده

اگر تاریخ بودم : تاریخ دوست ندارم

اگر ساز بودم : سه تار

اگر کتاب بودم : رمان

اگر شعر بودم : میازار موری که ...

اگر طبیعت بودم : کوه

اگر حس بودم: حس قدرت ...

اگر شوهر بودم: همسرجان smile emoticon kolobok


شما هم اگه دوست دارید بازی کنید.