احمدی نژاد متشکریم :*

به لطف و درایت رئیس جمهوری قبلی من امروز کلی خوشحالم و این خوشحالی صد در صد تاثیرات خوبی روی پوستم داره

از اونجایی که شرکت ما سالانه فرت و فرت محصولاتش رو صادر میکنه و هر سال صادرکننده نمونه میشه همیشه تیرماه جزء بدترین روزهای کاری من محسوب میشد این زمان که میرسه نوبت ثبت نام در فراخوان صادرکننده نمونه هست و تمام زحماتش هم گردن من ینی شیرین 20 روزی علافم و از همه بدترش استرسی هست که بهم وارد میشه (فک کنین چقدر رو پوستم تاثیر بد داره ) آخه رئیس هیچ رقمه نمی فهمه که هر کاری اصولی داره و گام به گام انجام میشه و هر لحظه می پرسه چی شد؟ چی کار کردی؟ فرستادی؟ ثبت کردی؟ اعلام کردن؟ ...؟ یه جمله ی شیک هم داره که میگه: من اینجا سیستم گذاشتم که یک دکمه بزنم همه کارهام انجام بشه

ینی تصور بکنید من باید Enter بزنم تمام مشخصاتمون بره تو سایت و ما اول شیم و مدارک هم پرواز کنه بره سازمان

خلاصه داشتم اینو میگفتم که به لطف و درایت احمدی جون صادرات شرکت ما در سال گذشته اینقدر کم بوده که ما حداقل کف ارزش صادراتی رو هم نداریم با این حساب نه در رقابت صادرکننده نمونه کشوری و نه در استانی نیازی به ثبت نام نیست.

و این ینی من فارغ از هرگونه استرس و خر حمالی به زندگی کارمندی مزخرف خودم ادامه میدم و پوستم روز به روز زیباتر میشه

ای جووونم من این پوووست قشنگو  به تو  مدیوووونم