اولین گریه ی سال 91

جاتون خالی و انشا... همیشه تو این یک مورد جاتون خالی باشه رفتیم پانسمان پام رو عوض کنم به اندازه تمام عمرم گریه کردم اون هم بلند مثه بچه ها داد میزدم

یارو پریشب اینقدرمحکم پانسمان رو بسته بود که استخون انگشتام داشت خورد میشد بعدش هم چسبیده بود به زخم کنده نمیشد خدا میدونه که چقدر درد کرد

از آخر هم اینقدر گریه و التماس کردم که همسرجان به یارو گفت اصلا نمیخوام ببندی زخمش همینطوری خشک بشه بهتره

سرتون رو درد نیارم غرض از نوشتن این مطلب این بود که اولین گریه ی 91 یادم بمونه و به شما هم یاداوری کنم برای شفای همه ی مریض ها دعا کنید


یک عدد دکتر لازم دارم که باهاش مشورت کنم. دکتر مانا کجایی؟



فاطمه خواهر عزیزم تولدت مبارک

نظرات 9 + ارسال نظر
جزیره چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم بیا در اغوش من. ای اشک دشمناتو ببینم

مانا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

خدا بد نده
عزیزم چه زخمی بوده که اینقد اذیت میکنه ؟؟ میخای بیام دعواش کنم؟؟!!

سلام عزیزم
خدا بد نمیده بنده هاش بدن

مانا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

راستی در خدمتیم!!

قربونت برم من همیشه زحمت هام برا توئه

مانا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

کجایی
بابا من ویزیت نمیخام زحمت نکش

اوا داشتم میومدم یزد حضورا ویزیت رو پرداخت کنم خوب شد کامنتت رو خوندم ها برو خصوصیت رو چک کن ببین چه دسته گلی به آب دادم

مانا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

امیدوارم بهتر باشی
کامنتام خورده میشه

مرسی عزیزم
کامنت هات که هست

مانا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

من هیچ جوری نمیرم تا حق ویزیتم رو بگیرم
الکی که نیس اسم منو تو پست اوردن بابا
عزیزم من تعطیلات نیست یه دفه پشت در مطب نمونیا

ینی من الان باید ویزیت بدم
ما رو باش رو دیوار کی یادگاری نوشتیمـــــــ

امینه پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://mane-zesht.blogsky.com

سلام
ایشا... زود زود خوب میشی نصیب جون
تولد فاطمه خانوم هم مبارک

مرسی عزیزم

Masuod شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:53 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

تیغ پاتو برید!!!
نترس بابا من همه مدلشو تجربه دارم....
تیغ
میخ
چاقو
پونس
سوزن
.
.
.
.
دردش همون یه هفته ی اوله

مانا دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ب.ظ

بالاخره اومدم نیست خیلی آن تایم هستم!!!
اصلا نگران نباش فقط زود به زود ÷انسمان رو عوض کن و اگه احیانا چرک کرد سفالکسین 500 میلی رو برای 6روز هر 4ساعت بخور!!!!

مرسی عزیزم
لطف کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد