اینجا نیشابور است و من زخمی آی لاویو بلاگستان

بالاخره سفر یک هفته ای بنده پریشب به پایان رسید و بنده به شهر زیبای خودم و آغوش گرم خانواده برگشتم.


جای همتون خالی خیلی خوش گذشت.


*جاتون خالی رفتیم صحرای طبس و با اون هلی کوپتر ملعون بخت برگشته ی آمریکایی عکس گرفتیم الان که عکسم رو می بینم نمی فهمم انگیزم چی بوده از این عکسsmile emoticon kolobok


*جاتون خالی رفتیم آتشکده یزد اونجا خوندیم که دوتا آتشکده ی بزرگ ایران در نیشابور هست و اونوخت فهمیدیم مرغ همسایه غاز ینی چیsmile emoticon kolobok


*جاتون خالی داشتیم میرفتیم قسمت تاریخی شهر یزد رو ببینیم چشمون افتاد به مجتمع تفریحی تجاری ستاره کویر یزد و تا آخر شب تو مجتمع چرخیدیم و وقت نکردیم دیگه جایی بریم


*جاتون خالی رفتیم آرامگاه کوروش چندتا دختر و پسر اومدن روبروی آرامگاه صداشون رو رها کردن و سرود ملی (اون فبلیه) رو هموجوووور چهچه زدن دلمون حال اومد.


*جاتون خالی رفتیم تخت جمشید یه پسر نامحترمی رفته بود اون بالا میخواست خودکشی کنه حالمون رو پریشون کرد(بعدا مشروح خبر رو همراه با عکس یارو میذارم و رسواش میکنم)


*جاتون خالی همسرجان هموجووور بنزین حروم کردن و ما رو بردن نقش رستم رو ببینیم اونوخت ما گفتیم دور بزن بینیم بابا رستم کیه رستم چیه ما رو ببر داخل شهر یکم خرید کنیم(اوج بی فرهنگی یک ایرانی که هیچی از تمدن و تاریخ نوفهمه)http://www.freesmile.ir/smiles/214920_Cherna-facepalm.gif


*جاتون خالی رفتیم شیراز اسکان فرهنگیان هموجووور ما رو شرمنده فرموندن و جا نداشتن برای مسافران نوروزی!http://www.freesmile.ir/smiles/780817_lex_10.gif


*جاتون خالی صالی جون هموجووور بهم آدرس های باحال میداد و بنده هموجوووور اِ فِ میومدم برا دوستان که من همه جای شیراز رو بلدم و این حرفا آدرس چندتا مرکز خرید توپ رو هم داد که از اونجایی که من و اسی انسانهای بی جنبه ای هستیم بجای اینکه بریم جاهای دیدنی هموجووور میرفتیم مجتمع آفتاب و ستاره و اینا خرید میکردیم خعلی حال داد(صالی جوون از همینجا چاکرمrose)


*جاتون خالی تو اوج ترافیک و شلوغی رفتیم بازار وکیل تعطیل بود.


*جاتون خالی رفتیم شاهچراغ دم در ورودی به خانومها چادر نمیدادن عوضش چادر میفروختن! بنده و اسی جان هم تشریف بردیم تو پارکینگ و همسرجان ها رو به نیابت فرستادیم زیارتhttp://www.freesmile.ir/smiles/214920_Cherna-facepalm.gif


*جاتون خالی رفتیم حافظیه یه آقایی جلوی دوربین پسرش چند دقیقه ای از حافظ صحبت کرد و در پایان صحبت هاش گفت:      که عشق آسان نمود اول              ولی افتاد محفل ها

هنوز تو کف شعر یارو بودیم که یه بنده خدای دیگه اومد بالا سر آرامگاه حافظ و با یک حس خاص گفت: حافظا مرد نکونام نمیرد هرگز


* جاتون خالی رفتیم آرامگاه سعدی یه خانمی با موبایلش حرف میزد و میگفت آره الان شیرازیم نمیدونم سر قبر حافظیم یا سعدی...(اون آیکن که میگه من به خودم امیدوار شدم)


*جاتون خالی شیراز اینقدر قشنگ بود و بهمون خوش گذشت که یک روز از تقویم عقب افتادیم و وقتی فهمیدیم بجای 5شنیه، جمعه ست برنامه مون بهم ریخت.


* جاتون خالی سر صبح وسایل رو جمع میکردیم رفع زحمت کنیم از یزد برادرشوهر جان تماس گرفتن گفتن موسسه فرشتگان رفته رو هوا و پس اندازهایتان هوتوتو ما نیز گفتیم سالی که نکوست از بهارش پیداست (اون آیکنه که میگه خوش خبر باشی داداش)


*جاتون خالی همسرجان از راهی که اومدیم یه مهر نماز از حرم حسین بن موسی الکاظم گذاشته بودن در جیب مبارکشون که توفیق اجباری نصیبمون شد دوباره برگردیم و بنده یک زیارتی اونجا داشته باشم


*جاتون خالی دیروز ساعت 10 تشریف بردیم شرکت و 12 اومدیم و بعد از چند فقره عید دیدنی آخر شب یک عدد تیغ ناقابل نصف انگشت مبارکمون رو یارو کرد و بنده رو راهی بیمارستان فرمود بنده نیز مجددا گفتیم سالی که نکوست از بهارش پیداست.



جووون من نگران نباشید حالم الان خوبه و لنگان لنگان راه میرم و ملالی نیست.شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

قربون همسرم بشم که اگه باهاش جهنم هم برم خوش میگذره چه برسه مسافرت smile emoticon kolobok

نظرات 11 + ارسال نظر
shayan سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

dfشسسسسسسس

جااااااااااااااااااااااان؟

یکی از همین مریم ها سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://r.blogfa.com

رسیدن بخیر بانو

قربونت عزیزم مرسی
راستی آدرس وبلاگت رو درست نوشتی؟ باز نشد.

جزیره سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

نصیب کلی برات نوشتم. یعنی در حد خدا بود کامنتم. یهو قاطی کرد و صفحه ش مشکی شد. اینقده ترسیییییییییییییییییییییییییییدم

حالم گرفته شد خو. کامنتم پرید. من بعدن میام حرفامو میزنم
اصلا حالا که اینطور شد عید رو هم بعدا میام تبریک میگم

سلام عزیزم
فدای سرت البته درکت میکنم برای منم این اتفاق افتاده تا حالا ینی اعصاب و روان آدم بهم می ریزه
باشه سر فرصت دوباره بنویس

MoLOd چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://bomnet.blogfa.com

واقعا جامون خالی
ما که پدر مون در اومد با مهمون دارییییییی
هیچ سالی اینطور نبوداا
سالی که نکوست از بهارش پیداست

یکی نیس بگه بابا اینقدر نکو هم نخواستیم

صالی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

من فکر کردم هنوز شیرازی
دو روز پیش بود فکر کنم زنگ زدم که بگم نارنجستان قوام هم برو
بارکلا به به همه جا رفتی که
اومدی آفتاب یه اس می دادی 5 مین بعدش آفتاب بودم می دیدیم همدیگه رو خب
خودکشی؟یا خداااااا من عید دوست ندارم برم تخت جمشید اعصابم خورد می شه بعضی آدم ها یه کارایی می کنن عجیب
خوشحالم که بهت خوش گذشته

سلام عزیزم
گفتم که یه روز تو برنامه کم آوردیم مجبور شدیم یک دفه برگردیم
آفتاب که اومدم بهت زنگ زدم گوشی رو برنداشتی باز بعدش تو زنگ زده بودی من نفهمیده بودم یادته
کم سعادت بودم عزیزم نشد هم رو ببینیم

مانا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ http://www.manaasemani.blogfa.com

خدا رو شکر که سالم رفتی و برگشتی
حالا صبر کن جوجه هارو آخر پاییز میشمارن

سالم رفتم و برگشتم ؟؟؟
میگم نصف انگشتم نیست دکتر جان اونوخت شما میگی سالم؟

مانا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ق.ظ

عزیزم کمن پست قبلیت فقط سال نو رو تبریک گفتم و رفتم
اصلا ندیدم که گفتی میای یزد
من یزدیم!!
کاش دیده بودم در خدمت بودیم خانمی

ای داد بی داد
اینقدر گشتم ببینم کی تو یزد چند تا آدرس بگیرم
حیف شد عزیزم

سارا چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلااااااااااام عزیزم
خوشحالم که خوش گذشته خانومی ایشالا همیشه همینجور پرانرژی و با نشاط باشی

قربونت عزیزم

مهاجر چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

خوشحالم که بهتون خوش گذشته
البته با روحیه و اخلاق خوب شما نباید به خودتون و دیگران بد بگذره

بی ربط چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://idleuser.blogfa.com/

خوشحالم که بهت خوش گذشته؛ فقط حواست باشه یه وقت جوگیر نشی پاشی با همسر جان بری جهنم!

ممنون
نه بابا شوخی کردم در حد حرف بود

یکی ازهمین مریم ها جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.pilaar.ir

اها اشتباه تایپی بوده ظاهرن. راستی پات بهتره؟

قربونت عزیزم آره بهتر شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد