آخر سال و اعصاب بی اعصاب ما

وقتی یادم میاد که پارسال این وقت چه برنامه ریزی برای سال 90 کردم و الان دوباره همون برنامه رو باید بریزم برای سال 91 هیچ رمقی برام نمیمونه که حداقل یه فکری برای این قالب کچل بکنم 


اسفند 89

در سال 90 ورزش میکنم و 4 کیلو اضافه وزن خودم رو به اضافه ی 2 کیلو سر ریز از بین میبرم

در سال 90 این پیراهن فسیلی رو از تن به در میکنم و مثه یه مهندس تموم عیار کار میکنم و از این خراب شده میرم بیرون برای خودم کار میکنمsmile emoticon kolobok

در سال 90 مطالعه م رو بیشتر میکنم و تایم غیبت رو با 4 کتاب درست حسابی عوض میکنم

در سال 90 مرتب میرم آزمایش و این تیروئید بی شعور رو آدم میکنم


در سال 90 وقت lمیذارم دایره لغت انگلیسی مو هموجووور می برم بالا

در سال 90 مقداری روی تربیت خودم کار میکنم قبل از اینکه به تربیت بقیه فکر کنمsmile emoticon kolobok

.

.

.

اسفند 90


در سال 91 ورزش میکنم و 8 کیلو اضافه وزن خودم رو از بین میبرم اون دو کیلو سر ریز هم باشه که چشم نخورم یه موقع

در سال 91 چهره ی فسیلی خودم رو مثه قالب وبلاگم عوض میکنم و مثه یه کارمند با وجدان جون میکنم و تو همین خراب شده مثه یک مهندس تموم عیار میمیرمsmile emoticon kolobok


در سال 91 مطالعه م رو بیشتر میکنم و تایم غیبت رو با مطالعه ی 4 تا وبلاگ درست حسابی عوض میکنم

در سال 91 نه، همین امروز میرم دکتر و میگم غلط کردم 4 ماهه نیومدم چکاپ، لطفا ببینید این تیروئید لامصبم چه مرگشه


در سال 91 وقتم رو طوری تنظیم میکنم که بتونم برم ادامه ی جهیزیه ی کوفتی مو بخرم و برم گم شم خونه ی خودم

در سال 91 مقداری روی تربیت خودم کار میکنم قبل از اینکه اطرافیان روی تربیتم کار کننsmile emoticon kolobok

.

.

.



+ لعنت به هرچی اینترنت بی شعور و نفهمه که آخر سالی اعصاب برام نذاشته

نظرات 12 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

حالا شما خون خودتو کثیف نکن
برنامتم حرف نداره ادامه بدی یه چی میشی...چیه چرا اینجوری نگا میکنی خو
جان تو راس میگم

میدونم که تو اصلا اهل مسخره کردن نیستی آره میدونم

سحر چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ http://sahar1985.blogsky.com

من برات آرزوی موفقیت در اجرای برنامه تو دارم. تو هم برام آرزو کن آدم شم برم پی 2 لقمه نون حلال. دیگه خسته شدم از بس از جیب ننه بابام پول کش رفتم.

مرسی ولی نون حلال آرزوی سختیه هااااااااااااا

امینه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://mane-zesht.blogsky.com

امیدوارم بتونی برنامه هاتو انجام بدی...من که مثل آدم نمیتونم برنامه هامو انجام بدم

مرسی
انشا...

مهاجر چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

برنامه هارو میشه انجام داد به شرطیکه وسط کار یک برنامه ی جدید و یا یک اتفاق نو نیفته که مسیرتو کاملا عوض کنه. مثل من که میخواستم زبان انگایسی بخونم از ۹۰ درس ۴۰تا خوندم داشتم پیش میرفتم که یک اتفاق بیجا منو از مسیر منحرف کرد. فکر کنم باید از اول شروع کنم

آره دیگه همین ناهماهنگی هاست که میره رو اعصاب

عاطی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ



این که مشکل همه ی ماهاست:(

جریان همون!شبنه هست!که قراره درس بخونیم!همون هفته ی دیگه ست که قراره نماز بخونیم!الان من چقدروحیه نمیدم:دی!!!!

ایشالا سال جدید عاااااااالی باشه واسه ت:ایکس س س

فکرش رو بکن من الان سه ساله که از شنبه رژیم میگیرم

Masuod چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

من هم تا حالا از این برنامه ریزیا زیاد کردم
اگه بگی از سال 90 یا از شنبه یا از فلان روز به اون برنامه ریزیت عمل نمیکنی
باید از همون لحظه ی برنامه ریزی کارت را شروع کنی

والا از همین لحظه هم برنامه ریختم نمیشه که نمیشه

مهندس بیسواد چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:23 ب.ظ

سال بعد چه شود؟!

یکیش که مطمئنا میشه 12 کیلو اضافه وزنم رو با ورزش حذف میکنم

جزیره چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

سلام دوس جووووووووووووووون

پونه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

چه بی اعصاب شدی دختر!!!!!!!

عجیب بی اعصابم آخر سالی
پارسال هم همینطور بودم سال قبلش هم همینطور
نمیدونم چرا

صالی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

منم 5 ساله هر سال برنامه می ریزم برنامه ها عملی نمی شه می ذارم برای سال بعد و بعد و بعد

پس یکی دیگه مثه خودم پیدا شد
خیالی نیــــــــــــ

بی ربط چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://idleuse.blogfa.com

واقعن خیلی بی اعصابیا!

واقعا

مانا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

به به خوشم میاد عین خودمی عزیزم

کللن آدمیزاد حالش همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد