ســـــ فـــــــ ر

جای همه خالی بخصوص اندی چون:

دارم میرم به تهران                  دارم میرم به تهران (با آهنگ بخونید لطفا)

بطور اتفاقی امروز تصمیم گرفتم که یه دوری هم برم پایتخت ببینم چه خبره!

رئیس جان تشریف نداشتن خوشبختانه از پسرجان شون (رئیس کوچک) مرخصی گرفتم

بعد از بیست سال سوار قطار شدم

همسرجون برام همجووور سر راهی خریده و من هموجووووور با بغض میخورم.smile emoticon kolobok

همون اول کاری موبایلم رو جا گذاشتم و از جایی که قطار برای نماز واستاده بود همسرجان رفت سریع برام اورد.

سفر سختیه اولش بخاطر اینکه اولین باره که دارم از همسرجان جدا میشم بعد بخاطر اینکه 2 روزه باید برگردیم.(در واقع میریم سُک سُک میکنیم میایم)

قطار الان راه افتاد حس خیلی بدیه کاش مامان و بابا نبودن تا یه دل سیر آبغوره میگرفتمsmile emoticon kolobok

امیدوارم تا آخرش تو این حال نباشم

اگه در تمام راه آنتن باشه و قطع نشه سعی میکنم با وبلاگ گردی سرگرم بشم

دعا کنید که سفر خوبی باشه و بتونم اون چیزهایی که میخوام رو بخرم

اگه چیزی هم لازم داشتید شرمنده حتی اگه بتونم تهیه کنم نمیتونم بهتون برسونم پس تعارف بیخود هم نمیکنم ولی خوب بی تعارف بگید حداقل بدونم چی لازم دارید

راستی هوا اونجا چطوره؟ من ماسک برنداشتم

آلرژیم هم رفته رو اعصابم در حد بنز الگانس ( دکتر مانا کجایی؟)

مامان و بابا خوابن. صدای خنده ی چند نفر میاد خوش بحال اونا حتما چندتا خواهرن یا چندتا دوست یا یک زن و شوهر یا یک خانواده یا هرچی انشا... همیشه شاد باشن



+ براتون آرزو میکنم هیچوقت مجبور نشید از عزیزاتون دور شید.smile emoticon kolobok

نظرات 20 + ارسال نظر
مهاجر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

سفر به سلامت

ممنون

هیشکی! چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com/

خوش تشیف آوردی عزیزم

فربونت عزیزم

هیشکی! چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com/

از الان برات فرش قرمز پهن میکنیم...یه گروه نوازنده و خواننده هم همو جووووووووووووووور دارن واسه تو مارش میزنن...و اپرا میخونن.... یه عده دختر بالباسای گل منگولی سبد به دست اماده اند که گل بارونت کنن...

حتما تو هم میخوای بری وسط برقصی

هیشکی! چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com/

تو راه زیاد هله هوله نخورید براتون شام همایونی آماده کرده ایم در یک تالار مجلل

یه عالمه هله هوله خوردم دلم داره قلیژ بیلژ میره

هیشکی! چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com/

خب بسه دیگه زیاد زر زدم اما قلبن دوس دارم ازت اینجوری استقبال کنم...

مرسی عزیزم لطف داری

هیشکی! چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://hishkii.blogsky.com/

هرکاری داشتی حتمن باهام تماس بگیر...به خدا ما بچه تهرونیا با مرامیم تعریف از خود نباشه گلیم سمبلیم بلبلیم...نکنه بری برا همشهریات تعریف کنی بگی اینا بی معرفت بودنا....اصن یه قرار بذار باهم میریم صفا سیتی..حال و حول گردش و تفریح ...جاهایی می برمت که کف کنی...بعد نری بگی تهرون بد جایی بود؟!

ممنون عزیزم فعلا وقتی برای تفریح ندارم
شما همیه لطف دارین میدونم
تهرونیــــــــــــــــــــ بامرامــــــــــــــــــــ

شبنم پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


سلام

به سلامتی انشاالله


میاید شهر ما در خدمت باشیم خانومی

بی تعارف میگم

ممنونم عزیزم محبت دارین

مریمانه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://maryam-tak.blogfa.com

دوروز داری میری تهرانا. ببین چیکار میکنی آآآآآآ.

باور کن دست خودم نیس دلم تنگ میشه

دادستان پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ق.ظ

یه دیالوگ بود توی برره
میگفتن: ای ی ی ی ی ی ی ی ی تهرانی هیچی نوفهمه
(مهران مدیری به سیامک انصاری)
وای ما اینجوری که میگن نیستیم ها

این ینی چی الان

سارا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

سلام عزیزم
فدات شم 2روز بیشتر نیس حالا که داری میری سعی کن بهن تا جایی که میشه خوششش بگذره

متاسفانه اصلا هیچ نکته ی خوایندی نداره که من خوش باشم

جزیره پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ

عزیییییییییییییییییییییییییییزم(بیا در اغوش خودم)
گریه نکن دیگه، ایشالله میری و باخریدای توپ برمیگردی پیش همسر جانت.
الودگیه هوا رو بی خیال ، لباس گرم بردار برا شباش،چون مسلما تا نیمی از شب مشغول خرید خواهی بود و یخ خواهی زد از سرما
البته فک کنم نیشابور هم کم سرد نیست. هان؟
راستی حالا چی میخای بخری؟
خوش بگذره

عرض شود دوس جون اومدم لباس مجلسی بخرم و لباس برای عید(آخ که بدم میاد از خرید برای عید)
فعلا هیچی نپسندیدم

جزیره پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ

ولی نصیب دوروز کمه آ. نمیشه مدتشو تمدید کنی. حالا تو 4روز مرخصی میگرفتی اگه دوروزه کارت تموم میشد برمیگشتی ولی الان ...نچ نچ نچ، خریدات میمونن

راستش من خودم رو آویزون مامان بابا کردم اینا هم دو روزه باید برگردن

مانا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام
دیر اومدم ولی اومدم
بهتری ؟

سلام دکترجون
خوش اومدی
بهترم

مریم پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

سلام نسیبه خانم تشریف آوردید در خدمت باشیم
البته منم تعارف الکی نمیکنم چون دو روز مرخصی بودم از امروز تا ته انتخابات مجبورم مثل اسب کار کنم
حتما می تونی خوب خرید کنی چون فعلا حراج ها تموم نشده
خوش بگذره

سلام عزیزم
ممنون
فعلا که چیزی نتونستم بپسندم برای خودم

شصت پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://chand-khatti.blogsky.com/#

مواظب خودتون باشید
دم عیدی کار دست همسر جانتون ندید
من جیزی نمی خوام که برام بخرید
همون پولشو برام بفرستید
دستتون درد نکنه

اوکی دلار باه یا ریال؟؟

جزیره پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام
نصیب الان رسیدی؟
تو راهی؟
داری میرسی؟
ها؟

رسیدم عزیزم دارم می میرم از خستگی

بهنام پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام
سفر به سلامت
خوش بگذره ایشالله
میگم خب فقط شوهر عزیز نیست که بابااا!
پدر مادر هم عزیزن هاااا!

خوب پدر مادرم باهام هستن دیگه
ولی هیچی همسر نمیه باور کن
البته همسر خوب هااااااااااا

بچه فضول شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ق.ظ

خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خوشبحال همسرجان یه نفس رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااحت میکشه همووووووووووجور

الهی بمیرم طفلی نصف شده بود

سامانتا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام
آخی دوست خوبم من کاملا درکت می کنم.زمانی که یکماه از نامزدیمون می گذشت من به سفر زیارتی مشرف شدم ولی بدون همسرم و خیلی بهم سخت گذشت.انشاالله همیشه در کنار هم خوشبخت باشید.

مرسی

بچه فضول یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ

از خوشحالی بوده نصف شده بوده بس که از خودشون شادی در وکردن

مگه آدم از خوشحالی نصف میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد