ولنتاین مبارک

این روزها همسرجان بخاطر یک کلاس آموزشی هر روز میره مشهد
در کل بجز مواردی که من صبحانه یادم رفته یا هوس میوه کردم یا کسی چیپس خورده به من نداده یا همون روز تصمیم گرفتم قرص هامو بموقع بخورم و فراموششون کردم و حوادثی از این قبیل که همسرجان جهت رفع نیازمندی ها یک تکه پا تا دم در شرکت میاد و یک دیدار 3 دقیقه ای داریم در موارد دیگه تا عصر هم رو نمی بینیم
این روزها هم همسرجان صبح میره کلاس و شب بکوب برمیگرده اما برای من انگار میره کره ی ماه و برمیگرده. عجیب دلتنگش میشمkolobok
اصلا این روزها بیشتر دوسش دارم یک طور خاص، یه چیزی فراتر از حس زن و شوهری که باعث میشه به جای غرغر کردن، از لحظات با هم بودنمون بهتر استفاده کنم و یک سری غرغر ها هست که رو دلم مونده:

*چند روز هست که اینترنت عجیب رو اعصابمه اصلا سرعتش یک دهم شده دیشب حتی یک عکس 30 کیلیویی رو نتونستم آپ کنم(عقب مونده ها یادشون رفته 22 بهمن تموم شد)
*سرما هم خوردم در حد لالیگا صدام در نمیاد
*دیشب هم رفتم شکلات بگیرم قیمت ها رو برده بودن خداتومن(بی شرفا)
*نیا و اسی هم همش از مدل لباس و آرایش صحبت میکنن که حالم بالا میاد از هرچی عروسیه(اینجور وقتاس که آرزو میکنم مرد بودم)
*دیروز اونقدر حواسم پرت بود که به جای قیمت دلار قیمت یورو رو به رئیس دادم حالا شما فکر کنید قیمت دلار 1800 قیمت یورو 2500 رئیس هم بشکن میزد هموجوووور و البته دیری نپایید که گندش در اومد
*تو باشگاه هم مربی مون با اون رقص زاقارتش همش میرقصه اعصابمو خورد کرده یکی نیس بگه تو نرمشت رو بده سی دی های ممد خردادیان رو خودمون داریم(والا تاتیانا اینقدر حس نداره)
مرسی که به غرغر هام گوش کردین (برای یک زن خیلی سخته درد و دل نکنه)smile emoticon kolobok


توضیح نوشت:

عنوان پست هم صرفا جهت اطلاع بود

نظرات 14 + ارسال نظر
دادستان سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ

مبارکه
اول

ممد بوقچی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ

این روند تا امروز و فردا ادامه داره
بخاطر راهپیمائی ۲۵بهمن جنبش سبز اینتر همه خرابه

مردشور هرچی جنبش ببرن که بیشرفا هیچ غلطی نمیکنن فقط حال ما رو میگیرن
البتن ببخشید ها عصبی شدم یکم

پونه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

هر چی دوس داری غر بزن خواهر ما همچنان گوش میکنیم غرغرهای خودمون یادمون رفت
عشقتون پایدار عزیزم

قربونت برم که سراپا گوشی

جزیره سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام علیکم
آخیییییییییییییییییییییییییییییی
=================================
*والا اینترنت ما که سرعتش خدااااااااااااااااست پس واجب میدونم از دست اندرکاران مملکت تشکر کنم بابت این سرعت بالا،خدا خیرشون بده درضمن اصلا هم به حرف این نصیب گوش نکنید اجیانا رفته اینترنت با سرعت 128 گرفته بعد توقع داه قدر 512 براش کار کنه(الان من شدم چهره ی فوق العاده زشت این هفته ت انشالله دیگه؟)


*الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.سرما خورده بچه مووووووووووووووون. شلغم بخور، پرتقال و لیمو بخور، بوخور پیاز بگیر()، دکتر نرو،امپول هم نزن


*شکلات برا چی؟ولنتاین؟بابا این قرتی بازیا چیه، بزو از این شکلات میوه ایا بگیر هم تنوع داره هم خوشمزه تره تازه چون کاکائو نداره از بوجود اومدن یه سری بیماریها هم جلوگیری میکنه.بعدا بیا دم گوشت بیماریهاشو بگم


*درمورد این مورد نظری ندارم


*از قدیم گفتن:جاری ببندتش به گاری.بابا ببندش برهههههههههههههههه دیگه. جاری هم شد فامیلو اگه فامیل بود که برات سوغات میاورد(ایکون حرفای خاله زنکی+کشیدن ناخن روهم:دی)


*این رئیستون هم کتک میخادا


*هرررررررررررررررررررر.حالا بیا،یکی هم دلش جوونه و شاده و هی میرقصه بش گیر میدی.چیکار داری بیچاره رو. بزار شاد باشه

خواهش میکنیم وظیفه بود

قربونت برم دوس جون عجب کامنت جوون داری نوشتی ها
جدی شلغم بخورم خوب میشم؟

جزیره سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

قربونت بر م قابل تو رو نداشت

ار ه عزیزم. شلغم خوبه جدیه جدی. واقعا نشنیدی میگن کار پنی سیلین رو میکنه؟ تازه بوخورش رو هم بگیر برات خوبه.زیاد بخور،سوسول بازی در نیازی دو تا دونه بخوری. در روز سه وعده بخور هر وعده 3-4 تا متوسط
نصیب جون پول نسخه مو هم با منشیم حساب کن لطفا:دی

رفتم تو کارش

دیوونه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ

خب یه سی دیه خردادیان رو رو بدید به مربیتون مشکلتون حل میشه دیگه

خب آخه اون الانش هم مثه خردادیان میرقصه که حالم بالا میاد

عاطی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ


ای وای چقد وضعیت مشابه است!همسر ما هم از صبح تا 9 شب کلاسه:( و فقط پنجشنبه جمعه تعطیله:(و ما شدید دلتنگیم:دی

این نت-هم کتک می خواداااااااااا!ایش ش ش ش

ایشالا خووب شی:ایکس

شکلاتو ول کن:(((اینجا رز شد شاخه ای 5تومن:(((((

وای منم متنفرم ازینکه راجبه مد و لباس حرف بزنم:(

خداروشکر جاری ندارم:))))

اشتباه!اونم واسه رئیس؟!!!خطرناکه حسن ن ن ن :)))

:))))اصن خردادیان ک می شنوم خنده م می گیره

گلابی هم میوه ی نجیبی ست:))

خواهش می کنم دووستم:دی

:ایکس

مرسی عاطی جون به خاطر نظرات کاملت

بی ربط سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://idleuser.blogfa.com/

واقعن که ! عجب کارمند فسیل شده غرغرویی.

خب بگذریم. حالا خوبی؟ الان احساس بهتری داری؟

آره که خوبم. احساس سبکی میکنم

مهاجر سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

امیدوارم همونطور که تاریخ ولنتاین رو یادتونه فرهنگ خودمونو از یاد نبرید. ۲۹بهمن سپندارمذگان پیشاپیش مبارک.

خدایش روز خنکیه آخه اگه از اول اینکار رو میکردن یه چیزی تقلید احمقانه ای بود به نظرم

مجتبی سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://mojtabajavani1.blogfa.com/

گلابی یعنی فحش خارمادر؟

اینارو ولش کن. ولنتاین رو یه سرچ بزن تو گوگل ببین چه خبره.

هنوز سرچ نکردم میدونم چه خبر تاسف باری هست

مریمانه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://maryam-tak.blogfa.com

فردا دیگه شکلات ارزون میشه با خیال راحت بخر و ببر

روزگارمو چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ق.ظ http://mavgola.blogfa.com

سلام.
زندگیتون پایدار باشه وهمراه با همسر محترم اوقات زیبایی داشته باشین.

ممنونم

مهدیه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://galleryms.blogsky.com

آخه تو چرا اینقد غر می زنی هاااان؟
چرا به همه چی گیر میدی؟
حالاخوبه من گیر بدم چرا سرما خوردی اونم در حد لالیگا؟؟؟مگه چیز دیگه ای نبود بخوری درحد لالیگا

رها چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

میدونم چی میگی نمیدونم این جناب همسرها چکار میکنند که ما این همه دوستشان میداریم و اما غرغر های شما ...
راحت شدی؟ همچین دل تنگت خنک شد؟
و اما جاری ... من جاری دارم نصیب جون چند تا چند تا ... دوست داشتی میتونی بگی جارو .... منعی نداره ...قم هم سووغاتی داره آخه ؟ ولش کن شما میتونی بری ترکیه و جزایر قناری و براش سوغاتی نیاری خوب شد؟
معلم ورزشتون هم باحال بود

آره دوس جون دلم خنک شد
آخه یه سوهان که میتونست بیاره
حالا به وقتش براش دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد