حرفم رو پس می گیرم...


این هفته ی آخری که صبح و عصر تو جاده بودیم تا دلتون بخواد جاده پر بود از کاروان های پیاده

بعضی جاها تو جاده تابلو زده بودن محل عبور زائر پیاده

آخه چند سالیه که تصادف شده و تعداد کمی از بین رفتن

پنج شنبه ظهر که میومدم، نزدیک 200 نفر خانم پیاده دیدم که تو جاده داشتن میرفتن به طرف مشهد


با خودم گفتم: این ملت هم ابلهن که جونشون رو اینطوری به خطر میندازن و هوای به این سردی تو جاده این همه راه رو میکوبن که برن حرم

بابا این همه امکانات آخه اینطوری میرن زیارت؟I don't know - New!


شب بعد از زلزله تنها فکری که از ذهنم پاک نمیشد این بود که الان اون زائرین پیاده رسیدن حرم و دارن حالشو میبرن اما من زیر سقف خونه ی خودم جرات ندارم بخوابمhttp://www.freesmile.ir/smiles/214920_Cherna-facepalm.gif





*عکاس: مسعود شیری

نظرات 17 + ارسال نظر
جزیره شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

یعنی الان عذاب وجدان داری نصیب جان؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه داری بگو تا به عنوان خوبترین چهره ی هفته معرفیت کنیم

والا دروغ چرا
عذاب وجدان دارم که نوشتم دیگه

MasuodShiri شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ب.ظ

این عکسا اینجا قشنگترنها....
من هم نظرم این بود که اینا دیونن ... با خودم میگفتم هوا به این سردی آخه امام رضا راضیه خودتونو این همه اذیت کنید؟؟؟
بعد متوجه شدم که این کاروان ها میرن تو چشم یه عده که فکر میکنن مردم دیگه مث قدیم به ائمه اعتقاد ندارن.و این خودش خیلی خوبه
تازه یه ورزش هم هست واسه اونا که کل سال تو خونه بودن یکم چاق تشریف دارن...

پس کور بشه هرکی نمی تونه ببینه

صالی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

فکر کن من بخوام از شیراز پای پیاده برم مشهد
به مشهد نمی رسم تو راه می میرم
اگه هم برسم ایشالا زمستان سال 91 می رسم مشهد


مگه بده شهید میشی دو روز دیگه بچه هات دعات میکنن

نیما شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

کلن از این جینگولک بازیا خوشم نمیاد ! حالا اصلن فرض بر اینکه نذر دارن و اینجور چیزا، اما اگه یه راننده ی بدبخت توی جاده باهاشون تصادف کنه، صدتا مدعی واسشون پیدا میشه ! همین اتفاق توی خیابونای مشهد هم رخ میده !

راستش منم فلسفه شو نفهمیدم ولی سعی میکنم به عقیده شون احترام بذارم

سیندرلا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://cinderellla.blogsky.com/

من از این کار خوشم نمیاد پیاده پاشم برم زیارت.
ترجیح میدم تو خونه بلرم و احتمال زلزله بدم تا را بیفتم برم پیاده.والا.

رعنا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ

هرکس دلیلی داره واسه کاری که انجام میده !
عقل من در این باره قد نمیکشه .
الان اونجا امنه ؟ خبری نیس که ؟

عقل منم قد نمیده خوب
آره عزیزم فعلا که امنه و خبری نیست

بهنام یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

سلاااام

اصلآ کاری به اینکه کارشون درسته یا غلط ندارم چون به من ربطی نداره! وقتشون آزاده و دوست دارن پیاده برن به منم ربط نداره فقط امیدوارم که به خاطر اینکارشون امکانات مملکت رو و بیت المال رو ندن بهشون! امیدوارم که فقط اجر اخروی داشته باشه کارشون!

دختری از یک شهر دور یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ق.ظ http://denizlove.blogsky.com/

والا یه چی بگم؟؟؟ اخه این ملت بیکارن؟؟؟ واسه چس پیاده آخه... اه من همیشه این ائمهای پیاده اعصابم رو خورد میکرد!!! اینا فکر میکنن ما هنوز توو ۱۴۰۰ سال پیشیم یکی به اینا بگم والا اونا ماشین نداشتن هواپیما نداشتن اما پیاده هم نمیرفتن اسب و شتر اینا داشتن!!!!!!

بابک یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ق.ظ

این تجزیه تحلیل درست نیست - مسئله ایمان داشتنه - یکی می خواد اینجوری ایمانشو نشون بده یا به رخ بقیه بکشه و پیاده می ره حرم آقا تا به خدا برسه - یکی هم تو خونش دو رکعت نماز می خونه و مستقیم به خدا می رسه - یکی هم که اصلا یادش نیست یه ارتباط قلبی و ایمان هم هست ... ما یادمون می ره که بالاخره یه روز قراره بمیریم ... حسودی نکن به جاش زندگی کن

طبل حلبی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://table-halabi.blogfa.com

سلام
بیخیال خیلی غصه نخور
دنیای پست مدرن از اینجور چیزا زیاد داره البته با این تفاوت که اونایی که پیاده میرن فکر نمی کنند در عالم پست مدرنیته دارند قدم میزنند
به نظر اونا آقا هنوزم که هنوزه قراره با اسب سفید و شمشیری در دست چارنعل بیاد و حق دشمنانشون رو بزاره کف دستشون
خوب اینا هم که جزو 313 نفرش هستند دیگه !!!!!!

وب خوبی داری به ما هم سر بزنی بد نمیشه
جدیدالاحداثیم

مهاجر یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.1mohajer.bogsky.com

اه اه اه طرز فکرو نگاه

مهدی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ http://bivatan.blogsky.com

هر کسی یه جور دوست داره بره زیارت!
من که مشهد بودم از فلکه برق پیاده می رفتم بعضی وقتا...البته دلیلم دارم واسه این چون از فلکه برق تا حرم اینقدر تو خیابون شلوغ و ترافیک بودش که نمی شد با ماشین رفت

مهربان یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

چی بگم والا...
به نظرم احمقانه است

سارا دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

نصیب جون ینی پشیمونی از حرفت؟
شجاعت داشته باش عزیزم

دارم حرفمو پس میگیرم دیگه این یعنی چی؟

قاصدک دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام نصیب...
یه ملت رو ریختی بهم با این پست...
اینهایی که پیاده میرن پابوس آقا عاشقن و میخوان در رسیدن به این عشقشون بیشترین سختیهارو تحمل کنن...
همین کربلا رو ببین که ملت چه جوری از بصره و جاهای دور دیگه میرن کربلا...
از خودشون که پرسیدن چرا پیاده میرید ؟جواب دادن که اگر هر کدوم از ما بشینیم توی خونه و سلام بدیم یا سوار ماشینها مون بشیم و بریم زیارت اونوقت کی به این استکبار لعنتی بفهمونه که ملت ما هنوز بیدارن و دنباله رو ائمه هستن...
هنوز کسایی هستند که با کاروان حضرت زینب همراهی کنند و درد اسارت اونها رو به گوش جهانیان برسونن..
شاید بعضی ها فکر کنن که پیاده رفتن به مشهد و پابوس آقا احمقانه باشه...
ولی این یک نماد ...نماد عاشقی آقا...
همه ما عاشق آقا امام رضا هستیم ولی هرکس یه جوری نشون میده دیگه....
البته قبول دارم خطر داره که باید خیلی مواظب باشن دیگه...
قابل توجه بعضیها که فکر میکنن رفتن پیاده به مشهد و پابوس آقا خرج بیت المال و اینها رو در بر داره باید بگم متاسفم که فهمشون در همین حده....بعضیها هم که مثل اینکه امام زمان رو به باد مسخره گرفتن واقعا که خیلی متاسفم برای جماعتی که به جای اینکه درکشون رو بالا ببرن نشستن پای دروغ های ماهواره و اجنبی ها و تا کمر برای حرفهای مفتشون خم میشن...
شرمنده طولانی شد...
اگر فکر میکنی حرفام جنجال بر انگیزه حذفش کن کامنت رو...

همه نظرشون رو گفتن حذف نکردم حالا بیام نظر دوست جونو حذف کنم؟
هر کسی یه جور فکر میکنه دیگه
منم حرف دلم رو زدم

بهنام سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://www.delnevesht2011.blogfa.com

هه!
واقعآ من نمیدونم چرا بعضیا اینقدر دوست دارن بیان سطح درک و فهمشون رو تو هر فضایی نشون بدن!

خداوکیلی کامنت من رو نگاه کنید و بعد کامنت قاصدک رو!

من نوشتم امیدوارم که اونطور نباشه و کارشون اجر اخروی داشته باشه و هیچ توهینی نکردم! اونوقت اون اومده نوشته: قابل توجه بعضیها که فکر میکنن رفتن پیاده به مشهد و پابوس آقا خرج بیت المال و اینها رو در بر داره باید بگم متاسفم که فهمشون در همین حده...

خانوم محترم همین شما آدمای فهمیده اید که باعث شدید گند زده بشه به مملکتمون و متاسف باشیم از اینکه تو چنین کشوری با چنین مردم بی فرهنگی زندگی میکنیم! تاسف عمیق اینجانب رو نسبت به حال و روز خودتون پذیرا باشید... ایشالله خداوند همه رو به راه راست هدایت کنه و حتی شده برای لحظه ای این پرده ها رو که بعضیا رو کور و کر کرده از جلوی چشم و گوششون برداره...

مریمانه جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://maryam-tak.blogfa.com

وجدان درد ایا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد