تازه کار

در کل دوران زندگیم فقط یک دوست دارم. بقیه یا همکلاسی ان یا همکار یا همسایه یا فامیل یا ...

ولی دوست فقط اونیه که 12 ساله باهاش بودم و الان دیگه پیشم نیست.

2 سال پیش ازدواج کرد و رفت شمال، اونجا یک دوست پیدا کرده که شده سنگ صبور و همراه و مشاورش

چند وقت پیش این سنگ صبور محترم در راستای مشاوره های خود به دوست من میگه: آخه تو چرا اینقدر ساده ای و برای پول خرج کردن با شوهرت مشورت میکنی و ازش پول میخوای؟ مثه من باش هموجووور از جیب شوهرم پول برمیدارم آب از آب تکون نمیخوره نیازی هم نیست که هر روز بهش بگم پول بده و پول بده


خلاصه کلی رو مخ رفیق ما کار میکنه تا اینکه دوست ساده ی من هم (مثه خودم ساده ست طفلکی) میگه باشه از این به بعد میرم تو کارش

ظهر که شوهرش میاد تا میره دستشویی، دست تو جیب شوهر میکنه و پول برمیداره

صدای باز شدن در که میاد هُل میشه و پول ها رو سریع تو شلوارش قایم میکنه

بعد از ناهار در حال ظرف شستن بوده که شوهرجانش میگه بیا آماده شو بریم بیرون و ...

دوست فراموش کار بنده هم تا میاد شلوارش رو عوض کنه پول ها می ریزه پایین و ....

- شوهر جانش با 2 تا چشم از حدقه زده بیرون میگه اینا چیه ؟

- اینا خوب پول دیگه

- پول؟ کدوم پول ؟
- پول های خودم که از قبل داشتم دیگهsmile emoticon kolobok

- خوب چرا اونجا گذاشتی؟

دوست جون بنده که دیده واقعا توجیهی برای اینکار نداره سریع لو داده که بابا از جیب تو برداشتم تا اومدی قایمش کردم

-شوهرجانش هم که شکه شده حسابی ناراحت شده و ظاهرا 3 ساعتی لام تا کام با دوست جون بنده صحبت نفرمودن


حالا من میخوام اینو بگم آخه دوست جون: من که میدونم تو اینکاره نیستی چرا پای صحبت این گرگ های اجتماعی میشینی و هرچی بهت میگن زود اغفال میشی و میگی چشم. بعدشم اول کاری 2000 تومن، 5000 تومن، آخرش 10000 تومن برمیدارن نه اینکه یه دفه این همه پول رو برداری حپاو


خانم محترم دوست و مشاور: خوب تو شاید قبلا دست تو جیب بابات هم میکردی و اون نمی فهمیده و حرفه ای شدی و الان شوهرجانت رو هم حسابی سر کیسه میکنی. دلیل نمیشه که رفیق صاف و ساده ی ما یک شبه اینکاره بشه حداقل یه آموزش مقدماتی برای این بخت برگشته بذار که اینجور رسوا نشه


آقای شوهر: خوب حالا گیرم که پول دیدی غول که ندیدی اینجوری سین جیم میکنی

خوب می مردی اگه به روی خودت نمی آوردی؟

بعدشم شوهرای دیگه پول تو جیبشون میذارن به عشق اینکه همسرشون تک بزنه و کلی کیف می کنن و در شب نشینی ها برای دوستان و آشنایان با افتخار تعریف می کنن که آره داداش رفتم تو مغازه کلی خرید کردم هرچی جیبم رو گشتم پول هام نبود و بعد با کلی خنده و خوشحالی میگن ناقلا خانومم یواشکی پول هامو برداشته بود...

بعد اونوخت دوست جون من بدون هیچ توقعی، بدون اینکه حتی یک ثانیه وقت جنابعالی رو بگیره و بگه پول بده خودش میره سر جیبت و پول برمیداره تازه طلبکار هم هستی؟smile emoticon kolobok

والا این مردها عجب موجوداتی هستن ها.... http://www.freesmile.ir/smiles/621221_LaieA_011.gif


شما خواننده ی محترم: من مخالف پول برداشتن از جیب همسر نیستم اصلا لباس مردها جیب داره برا همین که من و شما بریم پول برداریم ولی حرفم اینه: خواهر من پول بردار نوش جونت ولی قبلش فکر قایم کردنش رو بکن. این همه کابینت و ظرف و ظروف و زیر فرش و ... آدم باید پول رو بذاره تو شلوارش؟


نظرات 20 + ارسال نظر
دختری که حرفهایش را نمیخورد... سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

1. حالا شمالی ها بد شدن(آیکون جودادن)
2. یعنی چی؟؟؟؟ خوب دوست داشته......
3. حسودی نکن حالا دوست پیدا کرده
4. خطاب به دوست: خوب کردی خواهر بازم بردار...
5. خطاب به دوست دوست: دم شمالی ها گرم

مگه تو شمالی هستی
من که از شمالی ها بد نگفتم حتما خوب بوده که دوستم باهاش دوست شده

کاپو سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://cappuccino.blogfa.com

بهله!
چهره زشت این هفته هم ۱۰۰در۱۰۰ خودتی
به خاطر ترویج پول گرفتن از جیب آقایون!
حالا ببین

خوب این که کار خوبیه چرا چهره ی زشت

پانی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://marg0zendegi.blogfa.com

هر چند شوهر نکردم و همچنان ترشیده ام ..
ولی کلا از این اخلاق خوشم نمیاد .......
اصن دوست دارم شوهرم بره سر کیفم و پول برداره ...

خوب عزیزم شوهرا که سر کیف خانوما نمیرن این قضیه برعکسه

دختری که حرفهایش را نمیخورد... سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

بلی بلی من رشتیم....

خوب اون آمل هست
دیدی زود قضاوت کردی

مریم سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

این تجربه رو خیلی از خانم های خانه دار دارن
بعد از خسیس بازی بعضی از آقایان در جلسه ای محرمانه زن عمو عمه و مامان محترم تصمیم به زدن جیب شوهرهایشان گرفتند
مامان بنده در سوتی بی نظیر پنج تا سپه چک ۵۰ تومانی زد که خیلی زود لو رفت و پدر جان دیگه اعتمادی به در معرض گذاشتن پولاشون ندارن
زن عمو جان از پول شمرده شده برای لاستیک زده بود و اون هم به سرعت لو رفت و عمو جان تا سه روز با زن عمو صحبت نمی کردن
اما از عمه خبری ندارم فکر کنم عملیات متهورانه اش تا الان خوب جواب داده

سارا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

هیییییییی این مرد جماعت که آدم نمیشن که حالا باشه روزی که اونا یواشکی دست تو جیب ما کنن بعد ما هیییییی بزنیم تو سر مبارکشون بگیم چرا برداشتی 3ساعت که چیزی نیس 3روز باهاشون حرف نزنیم

بله تا درس عبرتی باشه برای آیندگان

رعنا سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

اصن من نمیفهمم چه لزومی داره پولا دست مرد باشن ؟
خوووب خانم خونه باید همه پولا و عابر بانکا دستش باشه !
بعد هزار تومن هزار تومن پول بده به مرد ِ :دی

* نصیب نیای فردا منو چهره زشت و بد هفته کنی هااا !
میرم معتاد میشم .
حالا من یه چیز گفتم تو چرا جدی میگیری ؟

همینقدر که ترسیدی بسه

صالی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

من برای پول گرفتن از بابا شیوه خوبی دارم
می رم کیف پول بابا برمی دارم میدم دستش می گم 5 تومن بهم بده 5 تومن که داد عین مظلوما می گم یه بلوز دیدم 7 تومن با 5 تومن که نمی شه یه 2 تومن دیگه می ده دوباره می گم کرایه راه چی پای پیاده برم؟
بدم می یاد از اینکه یواشکی پول بردارم همچین کاری رو بکنم عذاب وجدان می گیرم

مظلوم نمایی میکنی ؟
ترویج دروغ ؟

بی ربط سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ http://idleuser.blogfa.com/

چیزایی که نوشتی به قدری غیراخلاقی و خانمان برانداز هست که باور نمی کنم تو نوشتی. با این پست می تونی کاندید چهره زشت سال بشی.

کدوم قسمتش غیر اخلاقی و خانمان سوزه ؟
اینا همش حقایق زندگیه زن و شوهریه
ای بابا همه میخوان دستی دستی منو چهره ی زشت کنن

بی ربط سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ http://idleuser.blogfa.com/

به نظر من دست کردن در جیب دیگری (حالا هر نسبتی با هم داشته باشن) به طوری که اون فرد متوجه نشه به معنی دزدیه و هر زمان که لو بره باعث بی اعتمادی شدیدی میشه که قابل جبران نیست.
اگه برای بهتر شدن اخلاق در جامعه قدمی بر نمی داریم دست کم خرابترش نکنیم.

جزیره سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

بنده مخالفت خودم رو با پول برداشتن از جیب مرد یا زن، مجرد یا متاهل، پیر یا جوان، فامیل یا غریبه، خودی یا نخودی یا بیخودی اعلام میکنم و همینجا برا بعد از نماز جمعه ی ،جمعه ای که در پیش داریم فراخوان میدم که دوستان بیان راهپیمایی راه بندازیم برعلیه این پست شما که بوی توطئه و جنایت و خلاصه کارهای خلاف میده، درضمن شما رو هم میگم برادران منکرات مجازی بیان بگیرن تا لو بدی که از کی پول میگرفتی که این حرفا رو رواج بدی در جامعه و جوانان گل و بلبل مارو به فساد اخلاقی بکشی


میگم این لحن کامنتم چقدر اشناست برام. فک کنم بارها و بارها از یه جایی شنیدم.حالا کجاشو یادم نمیاد!!!!()

همین کامنت ها رو میذارین که دل و دماغ برا آدم نمیمونه بیاد اینجا فک بزنه
پس من حرف دلم رو کجا ببرم

مونیس سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://tanazi.blogsky.com

اینکه زن از جیب مردش پول بردارد و آب از آب تکان نخورد از علایم آخرالزمان است .
واللا خودم یه جایی خوندم تو آخرالزمون اییطوری میشه و همه از جیب پول ورمیدارن و هیشکی ام عین خیالش نیس!!
ولی در مورد گذاشتن پول تو شلوار!! تو هیچ کتاب عجیبه و غریبه ای ، هیچی نخوندم!!

خوب عزیزم مطالعاتت رو بیشتر کن شاید بخونی

عاطی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ



والاااااااااااا!من موافقم!
از جیب بابا نه! ولی شوهر چرا!خب وقتی همون اول کاری می گه جیب من و تو نداره!کل زندگیم واسه تو!خب باید فکر اینجاهاشم کنه دیگه!

ولی شناخت از همسر هم ی رکن اصلیه این کاره!وگرنه نابود می شیم:دی!

الهی قربونت بشم عاطی جون که اصل قضیه رو تو گفتی اصلا تو این هفته هم چهره ی خوبی هم چهره ی با منطق هم چهره ی فهمیده

جزیره سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

عزییییییییییییییزم قربون دلت برم من(توقع نداری قربون دماغت هم برم که؟)

شوما حرف دلتو همینجا بگو. چاردیواریته اختیاریته. ولی خب ما ادما همه مثه هم که فکر نمیکنیم. من در مورد کامنت خودم میگم، من نظر مخالفم و در قالب طنز گفتم، مهم مخالفته بود بقیه ش دیگه شوخی بود. فک میکردم معلومه؟

در ضمن من خودم ترجیح میدم اگه کسی با نظرم مخالفه بگه ،الان یه سری موافقن با تو یه سری هم نه، خب هرکی نظر خودشو میگه دیگه.
گاهی اوقات نظرای مخالف باعث میشه ادم دیدگاهش حتی تغییر کنه پس همیشه هم نظرای مخالف بد نیستن،
الان هم اخماتو باز کن دیگه

بنده شما رو ارجاع میدم به کامنت عاطی جون
بعله
حالا چی داری بگی؟

تیراژه سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:13 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

چه حس خوبی داشت این پست!
شیطنت ها و غرولندهای زنانه
فارغ از ادا و اصول روانشناسانه و اجتماعی
شما و موج بانوی روزگار مو از آنها هستید که به قولی میشه در مورد پست هایتان گفت: بخون و حالشو ببر... ممنونم

خوبی از حس خودته عــــــــــــــــــزیـــــــــــــــــــــزم

آذرنوش سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

سلام نمیگید چهارتا آدم مجرد رد میشن از اینجا
کش رفتن پول از جیب بابا کیف نمیده جیب شوهر خوبه
حالا ما که شوهر نداریم چکارکنیم

دوستتون خیلی ساده هست منم وقتی میخوام زیرآبی برم نمیتونم ...مثلا تقلب موقع امتحانا انقد ضایع بازی در میارم که همه میفهمن

خوب اینا رو برای شما مجردها میگم
اینا همش درس زندگی و شوهرداریه دخترم

عاطی سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ب.ظ


چقد این جواب کامنت من کیف داد!!!!

یوهووووووووووووووو:دی!

شصت چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ق.ظ http://chand-khatti.blogsky.com/#

زن و شوهر باید خیلی رفیق تر از این حرفا باشن
شوهر باید در حد توانش به زنش پول بده تا خانمه دست به این کار غیراخلاقی نزنه
زن هم باید اگه میخواد پول برداره سرقت مسلحانه کنه که هیچ شبهه ای باقی نمونه

ஜبانوی عاشقஜ چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://mastaneham.blogfa.com/

اصلا ژول دزدین از جیب شوهری خوردن نداره که باید خودش خرجت کنه که بچسبه

آتی جون چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام،تک از جیب حال نمیده اخه خودتون شاهدید جه طور کنف شدم،میخوام برم سراغ دخل اصلی،


آتی تویی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باورم نمیشه
مگه غیبتت رو بکنم که بیای نظر بذاری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد