کیا

از همون دوران طفولیت علاقه ی شدیدی به پیانو داشتم. تا زمانی که درس میخوندم که حتی اسمش رو هم نمیشد بیارم بعد از درس هم که سرکار رفتن و بعدش متاهلی و ... اصلن بهش فکر نکردم.

چند وقت پیش که (من و تو) یک کنسرت توپ گذاشته بود رو کردم به همسرجان و با حسرت بهش گفتم هیچ میدونی یکی از آرزو های من این بود که پیانو بزنم!

چند دقیقه ای در این مورد که هنوز دیر نشده و میتونم برم کلاس یاد بگیرم و این حرفا بحث کردیم تا اینکه من بعد از اندکی تحقیق به این نتیجه رسیدم که هیچ وقت برای یادگیری دیر نیست و میتونم شانس خودم رو امتحان کنم.

روز تولدم همسرجان یک عدد کیبورد یاماها بهم هدیه داد تا دیگه هیچ بهانه ای برای شروع نداشته باشم

منم با مخفف کردن اسم ساز و مارکش اسمش رو گذاشتم کیا

من عاشق کیا هستم و عصرها بجای بیرون رفتن و غذا درست کردن و کارهای شخصی فقط نت هایی که تو این دو جلسه کلاس رفتن یاد گرفتم میزنم با اینکه هنوز هیچی یاد ندارم همون چندتا کلید زدن هم حس فوق العاده ای بهم میده و روحیه م بکلی عوض میشه.

پیش خودمون بمونه شبها خواب میبینم توی یک کنسرت بزرگ دارم پیانو میزنم و همسرجان هم با یک دسته گل تو ردیف اول نشسته و هموجوووور بهم افتخار میکنه

تصمیم گرفتم حسابی وقت بذارم و شرمنده خودم نشم حداقل مورد تمسخر دوستانی که میگفتن از تو گذشته قرار نگیرم

اینجا نوشتم به دو دلیل: اول اینکه مطمئنم دوستام میان و تشویقم میکنن و باعث پیشرفتم میشن و دوم اینکه از بهترین هدیه ای که گرفتم یک یادگاری تو وبلاگم داشته باشم.

خوب حالا برام آرزوی موفقیت کنین و اگر کسی دراین زمینه تخصصی داره کمکم کنه منم در عوض بهتون امضا میدم که دو روز دیگه که مشهور شدم و سرم خیلی شلوغ شد شما هم هموجووور بهم افتخار کنین با داشتن امضام به دیگران فخرفروشی کنین


به امید روزی که پیانیست بشم و همسرجان برام از اون پیانوهای اونجوری بخره

هرچند که من یک تار موی کیا رو به صدتا از اونا نمیدم


نظرات 26 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

پرچانه جان
من زیاد تو خط موسیقی نیستم
ولی منظور از کی برد یا ماها را نفهمیدم
همین صفحه کلید را می گویید یا چیز دیگری است
در ضمن این قطعه ای که پخش می شود کار خود شما است چون برداشتم از متن شما که یک یادگاری بگذاریم این بود
اگر کار شما باشد که پیشرفت فوق العاده است

دوست عزیز منظور از کیبورد یاماها همونه که عکسش رو انداختم یاماها مارکش هست
این قطعه ای که پخش میشه هم پیانوی استاد فریبرز لاچینی به نام پاییز طلایی هست که من اگه روزی بتونم اینو بزنم دیگه به آرزوم رسیدم فکر کنم
یادگاری هم همون عکس هست که هدیه تولدم بود
درضمن معرفی نکردی!؟

[ بدون نام ] دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

با تشکر از جواب شما
من یک وبگرد هستم
معمولا مثل یک نسیم می آیم و می روم
و بعضی وقت ها هم یک یادگاری می گذارم

پس اسمت رو میذارم نسیم
ممنونم نسیم جان

یکی از همین مریم ها دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

عزیزم.مبارکت باشه.

منم پیانو خیلی دوس دارم بلد باشم. نیسدم ولی

غصه نخوری ها خودم بهت یاد میدم

حسن آذری دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://sepidedamvalimoo.blogsky.com

[گل]

این گلها رو نگه دارین برای روز کنسرتم

مسافرکوچولو دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام...مرسی از حس قشنگتون که ساده وروان به دلم نشست....من دقیقن این صحنه رو تو زندگیم تجربه کردم بعد از سالها عشق به موسیقی واینکه به قول شما هی به هردلیل وبهونه ای نمیشد منم یه هدیه خوب گرفتم البته از خواهر عزیزم وهمین صفحات کتاب جان تامپسون رو و......با تقلب از شما منم اسمشو میذارم کیکا چون مال من مارکش کاسیو هست.... به زودی به تحقق پیوست رویاهاتون رو جشن میگیریم....ایمان دارم....این روز زیبا رو برای هردومون میبینم دوست خوبم

واااااااااو
فکر کن میشیم رقیب هم
چه نوازندگی راه بندازیم

تیراژه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

ای جانم
مبارکت باشد این هدیه ی دوستداشتنی
قول بده اگه کنسرت گذاشتی حتی اگر خصوصی و خانوادگی من رو هم دعوت کنی
به امید روزی که بهترین آهنگ ها را برای همسر گرامی بنوازی و .... ما هم سرمست از شور عاشقانه ات.

سلام عزیزم
شمادعا کنید من یاد بگیرم بزنم منم قول میدم هفته ای یک کنسرت برگزار کنم و براتون کارت دعوت بفرستم

جزیره دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ

مبارکت باشه
ولی من از اون پیانوها میخوامفک میکنم ارامش دهنده ترین ساز پیانوست

مرسی عزیزم
آره پیانو خیلی باحاله

صالی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

روزشماری می کنم برای روزی که برم کنسرت و ببینم نصیبه داره پیانو می زنه و منم ذوق کنم
البته امیدوارم کنسرت شیراز باشه

مرسی عزیزم حتما یک کنسرت رو تو شیراز برگزار میکنم بهت قول میدم

مهدیه دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ http://galleryms.blogsky.com

سلام دوس جون چطوری خوفی ؟ باورت میشه که منم دیروز یعنی 17/10/91 رفتم و اولین جلسه کلاس ویولنمو شرو کردم دقیقاً من هم بخاطر درس و بعدش کار وقت اینکارو نداشتم خیلی خوشحالم دوس جون واقعاً روحیه ام عوض شده
درضمن ما علاقه مند به پیانو هم هستیما پس قول ده هرچی یاد گرفتی به ماهم یاد بدی

سلام دوسی
ینی ما الان با هم جوگیر شدیم
قول بده با هم کار کنیم

دل آرام دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com

به به مبارکت باشه نصیبه .
ایشالا سال آینده بیای و بگی همسر جان از اون پیانوها اونجوریا برات خریده .
و یکم بعدش هم بیای آدرس محل کنسرتت رو بدی

ممنون دلی جون
ایشالا که هیچ وقت خسته نشم تا به آرزوم برسم

عاطی دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ



الهی ی ی ی ی مبارکت باشه...چقدر خوووب..

ایشالا ک ب هرانچه ک میخای برسی دووستم:-*

روزهات قشنگ:-*


فدات شم عاطی جون مرسی

جزیره دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

ای جان هدرشو
عزیییییییییییییییییزم،بیا بغلم. دوس میدارم، اینکه میبینم یه ادم به یه چیزی ،حالا هرچیزی، عشق میورزه. دوس دارم اینو. این که الان هدرت شدت علاقه ت به یه چیزی رو نشون میده

مرسی عزیزمی

عرفان سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ق.ظ http://dastforosh.blogsky.com

ایشاالله بخون برای جام جهانی!!

سارا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

مبارک باشه خانومی

مرسی عزیزم

دایی جواد سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ

هیییی میایین سوژه میدین به ما ما هم کرمو دلمون میخواد کرم بریزیم
دیگه این وب دیگه به ندرت اپ خواهد شد چون :
اول کلاسهای اموزش و تمرین و این حرفا
بعدش که یاد گرفتید کنسرت در شهرهای مختلف
بعد بعدش هم تولدها و عروسی ها و اینا
وقتی نمیزاره واسه ادم
نمیدونم چرا یاد فیلم علی سنتوری افتادم
خدا وند اعصابی از اهن به همسرجان عطا بفرمایید
تا از نتهای اشتباهی سردرد نگیره
من سرم اومده میفهممش. خیلی عذاب اوره وقتی یکی اهنگی که شنیدی اشتباهی بنوازد اوه اوه
لازم شد یه اس ام اس تسلیت و همدردی بزنم براش
به این مضنون که :خودکرده را تدبیر نیست نونت کم بود اب ت کم بود کیا خریدنت چی بود

اولا که همسرجان با ساز زدن من آرامش میگیره حتی اگر اشتباه بزنم
ینی یه همچین همسری داری من
دوما دلیل نمیشه که چون شما همه ی نت ها رو اشتباه میزدی و سردرد میشدی منم اشتباه بزنم
سوما همین کرمها رو میریزین که انگیزه ی آدم از بین میره دیگه

آناهیتا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://mar-co.blogsky.com/page/1/

سلام دوست من

منم به موسیقی خیلی علاقه مندم ولی هیچ وقت وقتش نشد برم یاد بگیرم
از اینکه به علاقه خودت پرداختی داری یادش میگیری خوشحالم و تحسینت می کنم

سلام آناهیتاجان
امیدورام تو هم یه روزی تصمیم بگیری بری دنبال ساز مورد علاقه ت

دایی جواد سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:04 ب.ظ

ببخشید
خود نوازنده سر درد نمیشه اونی که کناره ویبره اعصاب ورمیداره
چون نوازنده فکر میکنه درست میزنه ولی بقیه بهتر میفهمند
خارج میزنه
اگه همسر جان لذت میبره مبارکشه ولی ممکنه از اقایی اش هم باشه که هیچی نمیگه
پس خیلی اقاس به سلامتیش
به همین مناسبت به ایشون بفرمایید اخر هفته باغ بهشت ما هم هستیم در خدمت همووووووووووجور

ملودی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://melody-man.mihanblog.com/

من عاشق پیانو و ویلونم.
چند سال پیش رفتم کلاس ویولن اما متاسفانه این درسا همیشه مانع من میشد که علایقم و دنبال کنم.
الان هم که دیگه درس و دانشگاه نمیذاره
شاید بعدها آقاموون تشویقموون کرد و ما هم مثه شما معروف بشیم.

محمد مهدی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام

انشالله موسیقی زندگیتان مدام شما را بر صحنه رقص عشق و احساس, پر رونق و شادمان نگهدارد ...

تبعیدی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.confused-mind.blogfa.com/

سلام مبارک باشه
ایشالله ایشالله
کنسرتتم میزاریم فرهنگسرا سیمرغ
به یاد کنسرت محسن یگانه
(حالا چه ربطی دارید شما دوتا با هم؟ بماند...)

البته یه وقت خدایی نکرده سوء تفاهم نشه ها.
منظورم محسن یگانه همین اواخره
نه اون اوایل
!!!

رعنا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

ایووووووووووووول
مبارک باشه حسابی
کلیداش واست بچرخه :دی!
عاقا من همین الان ازت قول میگیرم اولین آهنگی که به طور کامل نواختی :دی! ضبط کنی و آپ بفرمایی و انتشار بدهی :دی
با تچکر :بوس

این روزها.. چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ http://vanity.mihanblog.com

خیلی هم خوب..آفرین به این اراده..امیدوارم موفق باشید و به مدارج بالا دست پیدا کنید دوست عزیز..
تو میتونی مطمئن باش این جمله رو هرروز به خودتون بگید.

مهدیه چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ http://galleryms.blogsky.com

آره ما الان با هم جو گیر شدیم خدا کنه این جوگیر شدن ادامه پیدا کنه قوووووووول قول که باهم حسابی کار کنیم

MOl0D جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://epizod3.mihanblog.com

وااااااااااااااااای منم عاشق پیانو هستم ولی همش حس میکنم با این قد درازم تازه برم یادبگیرم خیلی زشته چون باکلاساش از بچگی یاد میگیرن ..
دور از جون من و شما البته،خیلی دم همسر جانتون گرم
این روزا قبل پست شما هم همش تو فکر پیانو بودم ولی همش حس میکردم بهش نمیرسم تازه جاشم تو اتاقم انتخاب کردم میگم اون چوبی هاش گورونه؟تو نت یک جا خوندم تو مایه یک تومنه ،یعنی این قبل از بحث تحریم و اینا بود..
من فقط از پیانو اینو میدونم که دستاتو باید شکل انکبوت کنی رو کیبوردش:دی

قد دراز
به نظر من که شروع کن دیر نشده اون چوبی هاش اگه منظورت رو درست فهمیده باشم بالای 10 میلیون هست من اینو که عکسش رو گذاشتم یک تومن خریدم و جالب اینکه مربیم میگفت قبل از تحریم ها 350 تومن بوده

MOl0D جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ http://epizod3.mihanblog.com

نه شکل انکبوت نه! عنکبوت:دی

یک معلم پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ http://jafari58.blogfa.com/

به به مبارکا باشه ایشاالله به سلامتی به برگزاری اون کنسرت ها هم می رسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد