خود کم بینی

خانومه زنگ زده به منشی میگه : خانووم زنگ زدم ازتون تشکر کنم بابت این محصول فلانتون  خیلی فوق العاده ست اصلن با آدم صحبت میکنه و از این بهتر نیست و ...

منشی مون  همینجور که گوشی تلفن رو نگه داشته میگه : آ     ا     ا  بعد یهو خدافظی میکنه

میگم کی بود؟ چی میگفت؟

میگه یه نفر زنگ زده بود داشت از محصولاتمون تعریف و تشکر میکرد بعد من همش فکر میکردم که داره متلک میگه و تیکه میندازه و از آخرش میخواد یگه خاک تو سرتون. برای همین هیچی در جواب تشکرش نمی گفتم تا بره سر اصل مطلب و بگه قضیه چیه اما یهو دیدم حرفاش تموم شد و خدافظی کرد. انگار واقعا داشت تعریف می کرد


آخه خود کم بینی تا چه حد؟!!!!



چند سال پیش یه خانومه زنگ زد و گفت محصولتون اله بله جیمبله و ... بعد مسئول مربوطه فرمودن همینه که هست! بعد یارو گفت: آقا من کلی پارتی دارم میدم شرکتتون رو پلمپ کنن عکس محصولتون رو میندازم تو روزنامه و آبروتون رو میبرم و این حرفا... بعد مسئول مربوطه فرمودن برو هر غلطی که میخوای بکن! بعد اوشون یک هفته بعد زنگ زدن گفتن من با روزنامه فلان یک مصاحبه کردم و از محصولتون یک گزارش تهیه کردن و فردا تو روزنامه شون چاپ میشه برید بخونید که چه ها کردمممممم بعد مسئول مرتبط مجدد فرمودن زرررررررررر نزن برو هر غلط دیگه ای هم که میخوای بکن! بعد ما اون سالها هنوز جوجه کارمند صفر کیلومتر بودیم و حسابی از تهدیدات یارو و جواب های مسئول مرتبط ترسیده بودیم و اون زمان ما داشتیم درس MIS رو پاس میکردیم و هموجوووور مثه یک آدم تحصیل کرده با شخصیت که البته نمیدونه  تو مملکت چی میگذره متاسف بودیم که آخه این چه طرز مشتری مداری و این حرفاست.


آقا جونم براتون بگه فردای اون روز به اتفاق نیا شال و کلاه کردیم و رفتیم روزنامه مورد نظر رو بخریم ببینیم یارو چه کرده؟ هموجوووور که در به در دنبال روزنامه فیلان بودیم آقای دکه روزنامه دار فرمودن خواهر من این روزنامه که شوما میخواین یکسال پیش درش تخته شده رفته پی کارش شوما چطور نمی دونین و هنوز دنبال این روزنامه هستین ؟

آقا من و نیا رو میگی؟ اینجوری دوتامون فیس تو فیس هم چشامون رو تیز کردیم و ریز کردیم و یکصدا گفتیم: ای بر پدر آدم کلاش لعنت


نتیجه گیری فسیلی: همیشه و در هر شرایطی حتی اگر کپک بو داده بسته بندی میکنین میدین دست خلق الله اول باید یاد بگیرید که اعتماد به نفس داشته باشید و تحت هیچ شرایطی کم نیارین و قبول نکنید که محصولتون ایراد داره. تجربه ثابت کرده در هر ۱۰ نفری که انتقاد میکنن ۹ نفرشون قصد کلاشی دارن و اصلن حق با مشتری نیست

هدف نویسنده: هدف این بود که تا حالا کسی از ما تشکر نکرده بود و الان خیلی خوشحالیم
نظرات 25 + ارسال نظر
dnd528 پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://www.dnd528.civ.ir

5460203065023گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.dnd528.civ.ir

جدا هااااا من باید از این شانس استفاده کنم

صالی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

تا حالا از اتفاق های دور و برم اینجوری نتیجه گیری نکرده بودم
منم مثل خانوم منشی دچار خود کم بینی هستم

البته فکر نکنم شما خود کم بین باشی هاااا حالا ما گفته باشیم

Masuod پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

یه پنیر خریدم ؛ ساخت همین نیشابور شما بود ، رفتیم کوه با رفیقم بازش کردیم بخوریم.

اولین لقمه را خوردم اینجوری شدم

گفتم : رضااااااااااااااااااااااااااااا......... ، فک کنم یه مورچه ی گنده خوردم!!!!

رضا هم خورد همین جوری شد ، بعد فهمیدیم پنیرش مزه مورچه میده .

کامل ریختیم بیرون و قید صبحانه را زدیم ، رفیقم گفت زیر خاک کُنش ، شغالا میخورند میمیرند .

رفتیم بعد دو روز رد میشدیم دیدیم شغال در آوردتشون و یه ذره خورده و به بقیه اش دست نزده!!!!

کلا از یه قالب پنیر 2 لقمه ما خوردیم 1 لقمه شغال!!!

میگم مگه تا حالا چندتا مورچه خورده بودی که فکر کردی اینم توش مورچه داره؟
اونی که شما خریدین پنیر و زیره بوده باهوش جان بعد شوما فکر کردی اون زیره ها مورچه هستن
بعدش از قدیم گفت هرچقدر پول بدی آش میخوری
خوب میخواستی یک مارک معروف بگیری
ماشالا یک نیشابوره و یک شهرک کارخونه لبنیات معرووووف

طـ ـودی پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ب.ظ


نتیجه گیریت خیلی عالی بود واقعا!!
همچنین همکار عزیزتون که همه اش منتظر بوده طرف ضایع اش کنه و آخرش هیچی نشده بوده!!!
این واقعه تاریخی رو هم بهتون تبریک میگم خود به شخصه
(کاش منم یکم از اعتماد به نفس اون مسئل محترمتون رو داشتم!)

اون مسئولمون که خدای اعتماد به نفسه فکر نکنم روزی ما بتنیم مثه اون باشیم

حسام پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ

اتفاقاً این بحث مشتری مداری را چند روز پیش هم یک تحصیل دار برامون کلی توضیح داد که مشتری مداری ، اصلی بسیار مزخرفه.

حالا شما برو تو بانکداری و ...
میگه اگر کسی تو گوشتم زد بگو یکی بزن اون طرف.

حتّی اگر رئیست وجدانی میدونه حق با تووه ، با این حال از مشتری حمایت می کنه.

من این اصل را قبول دارم امّا ...

من این اصل رو با شرایط کنونی جامعه قبول ندارم

دایی جواد شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ق.ظ

ولا چه عرض کنم
فعلا تو هنگم م مم م ممممم

ینی الان موخت ترکیده از تعجب هااااااااااا

بی ربط شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ق.ظ http://idleuser.blogfa.com/

خلاصه اش میشه این:

«حق با مشتریه، مگر این که خلافش ثابت بشه.»

آفرین
ینی من یک صفحه نوشتم که همینو بگم آخرش هم نتونستم همینو بگم که شوما گفتی

محمد مهدی شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام

حق با مشتری است ... اما نه در ایران که حق تولید کننده و یا ارائه کننده خدمات نادیده گرفته میشود و دست از پا خطا نکرده گاهی مجبورند بازار و فضای کسب و کار و تولید را ترک کنند بخاطر بی عرضگی بالا دستی ها ... با همون بچه های بالا ...

اما تا جایی که میتونیم و در هر مقامی که هستیم یادمان باشد قبل از هر چیز همه انسانیم ...

خوب البته انسانیت یه چیز دیگه ست که اتفاقا نایاب هم هست

سارا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

اصلنننننن حق با مشتری نیستتتتتتتت

آفرین ینی من اگه الان استاد دانشگاه بودم دوس داشتم حداقل یک دانشجو مثه تو داشتم سارا جون
باور کن

یکی از همین مریم ها شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

نصیبه ترم یکی که رفدم واس تدریس اخر ساعت دانشجوها گفدن استاد عالی بود بهترین کلاسی بود که تا الان داشدیم. وخ فکر کن با یه حالت بدی رفدم تو دفتر حتی نزدیک بود گریه کنم. بعدش یه چند جلسه از اون کلاس گذشت رفده بودن اموزش ازم تشکر کرده بودن و همون حرفارو زده بودن که این خیلیاله بله جیمبله و یانا. اونجا بود که فهمیدم خود کم بینی مفرط داشت باعث میشد این کلاسو واگذار کنم به همکارم. در این حد ینی اعتماد به نفس نداشدم اون اول

خوب متاسفانه ما همش فک میکنیم که دیگران از ما بهترن، حتی زمانی که تمام تلاشمون رو میکنیم که به بهترین نحو کارمون رو انجام بدیم باز هم خودمون رو دست کم می گیریم
ولی من از اولش میدونستم که تو ماشالا ماشالا استادی هستی برای خودت هاااااااااااا

بهنام شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ http://harfehesabi.blogsky.com/


سلام
من چرا خیلی وقت بود نخونده بودمت؟!
وقت نمیشه که!
مشکلات زندگی زیاد شده!
خوب مینویسی انصافآ!
تشکر میکنم بابت خوب نوشتنت!
الان حس میکنی دارم مسخرت میکنم و میخوام آخرش چیزی بگم؟!
نه بابا! فعلآ خداحافظ!

واقعا فکر کردم میخوای مسخره م کنی اما بعدش دیدم واقعا مسخره م کردی

این روزها یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ http://vanity.mihanblog.com

هفتم آبان روز بزرگداشت کوروش بزرگ مبارک

ممنون

عرفان یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com

همینه که بدبخت و خاک تو سریم دیگه. فکر می کنیم ... آسمون وا شده ما ایرانی ها افتادیم پایین اما هیچی نیستیم. فقط بلدیم بگیم 2500 سال تمدن داریم و فلانیم و بیساریم اما فشار که بهمون میاد همدیگرو گاز می گیریم.

آذرنوش یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://azar-noosh.blogsky.com

یعنی قیافه خودت و نیلکه اون لحظه دیدنی بوده خداییش

حیف که اون زمان موبایل نداشتم وگرنه یک تصویر توپ میشد از چهره م داشته باشم

جیران دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

منم کلا اعتماد به نفس ندارم ...همیشه میگم دیگران از من بهترن...برا همین خیلی از فرصتهای شغلی رو از دست دادم...حتی تدریس در دانشگاااااااااااااااااااااااه...خیلی سخته به خودم بقبولونم که منم میتونم...
ای کاش یه ذره خودمو باور داشتم......
من شدیدا دچاره بیماری خود کم بینی هستم...

دوسی
تو دیگه چرا اعتماد بنفس نداری؟
اصلا تو خودباوری نداشته باشی پس کی داشته باشه؟
دیگه نگی این حرفا رو هااااا

نیلوفر دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.niloufaraneh17.blogsky.com

خوشحالم که از اون دوران جهالت تحصیل کرده با شخصیت دراومدی :))))
دکتری یه رشته رو هم که داشته باشی بازار کارش با مدرکش کلی توفیر داره عروس خانوم.
خدا رو شکر که یکی ازتون تشکر کرده. حالا عکس اون محصول رو حداقل میذاشتی ما می رفتیم میخریدیم. (تبلیغ نامحسوس برای محصولات شما ) ;)

خودمم خوشحالم
محصولاتمون لو می رفت خووو

دایی جواد سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ق.ظ

خوب حتما نمونه اید دیگه
و در خور تعریف
اگه نمونه نبودید صادر کننده نمونه نمیشدید ببرنتون هتل پارس

راسا میگی ها ا ا ا ا ا
هتل پارس یادم نبود

Masuod سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

ینی میگی من فرق پنیر معمولی و پنیر زیره ای را نمی فهمم؟؟؟؟

مورچه زیاد خوردم ؛ ولی یه ذره مزه اسید فورمیک را تو دهنت احساس میکنی . این پنیر را که بخوری انگار یه لیتر اسید فورمیک سر کشیدی !!!

پنیرش سفید سفید بود . عین همه ی پنیر ها

3000 تومن هم پول شو داده بودم

خوب پس حتما تاریخ انقضاش رد شده بوده

رعنا چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://rahna.blogsky.com

نصیب جونم شماره شرکتتون رو بده من هرروز زنگ بزنم تشکر کنم
:))))))))

قربون محبتت عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ق.ظ

کم حافظه شدید؟؟؟؟
پیری و هزار عیب و علت
از رئیس جان یاد بگیرید حافظه داشت در حد 1000گیگا هرتز
راستی هنوز هموجوری؟

نه بابا گذشت اون زمان ها که حافظه داشت در حد لالیگا

Masuod جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

بهانه بنی نیشابوری نیار ...

تازه تازه تازه هم بود....

اصلا تا مارکش رو نگی من باورم نمیشه محصول نیشابور بوده

Masuod جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

کامنت قبل از من را ببین!!!

مگه حافظه را به گیگا هرتز محاسبه میکنن؟؟؟!!!!!

بله تو نیشابور همه چی رو با همه چی محاسبه می کنن

مریم شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://maryamalviri.blogfa.com

کجای مملکت ما دیگران حق دارند کلا حق با اینوره نه اونور چای شهرزاد خریدیم توش قورباغه بود شبه مومیایی ها
نوشابه خریدیم توش سوسک بود کلا وجود چیزهای بی ربط تو خیلی چیزها و جاها دیگه توجیه شده
مثلا فردا شما سالاد اولیه بخری توش دندون ملخ باشه یا نه اصلا خود ملخ چه اشکالی داره خیلی هم خوبه بهکسی هم برنمی خوره

اصلن تو این مملکت هیچکس در هیچ شرایطی حق نداره

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ق.ظ

اره از این کلمات نشنیدی دادا؟
مثلا 200کیلومتر بر سانتیمتر مربع

Masuod چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

آهان پس معلوم شد چرا پنیر مزه ناجور میداد !!!

معلوم نیست درصد موادی که توش میریزند را با چه واحدی اندازه گیری کردن !!!

د همین دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد