امتحان


1-عکس هدر را در یک پاراگراف تشریح کنید. (5 نمره)



نظرات 20 + ارسال نظر
ماشیمارو سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://mashi-rashi.blogsky.com/

عکس هدرت تو حلق دشمنات

ماشیمارو سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://mashi-rashi.blogsky.com/

اولیمم تو حلق دشمنا خودم

ماشیمارو سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://mashi-rashi.blogsky.com/

هدر رونمایی از یک اثر تاریخی در زمان حکومت پادشاه هفتم از یک کارمند نمونه حکومتی و یک عروس خانم خوشجل و مشجل و یک عدد وجدان کاری

فعل نداشت جملم دیگه

هدر نو مبارک خواهر جان

مرسی عزیزم
همینجوری بدون فعل هم 20 میشی

ماشیمارو سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://mashi-rashi.blogsky.com/

زشته اول و دوم و سوم بشیم چهارم نشیم این دفعه چهارمیم تو حلق دشمنای خودمو خودت

ایشالا

پونه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com

یعنی دختر این چیه گذاشتی؟ مردم از خنده چی بگم والا ی کارمند فسیل شده که داره میخنده خوبه؟

یک کارمند فسیل شده که داره سعی میکنه علی رغم کار زیاد خنده رو باشه

پونه سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ http://jojobijor.blogsky.com

تو چرا دیگه نمینویسی؟ چرا اینجا اینطور شده؟ طنازیهات کجا رفته؟

باور کن که ذهنم خیلی درگیره
اصلا وقت نمیشه کانکت شم چه برسه که چیزی بنویسم

طـ ـودی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

فعلا شرحم نمیاد. باید فکر کنم. این کامنتم گذاشتم که ماشی نیاد مقام پنجمی رو هم به نام خودش بزنه

باشه برای شهریور

طـ ـودی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

اااا پونه پنجم شده!!!

شما ششم

پانی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://marg0zendegi.blogfa.com/

ببین من همین جوریشم عاشقت بودم سر قضیه لهجه و اینا ... قبلا بهت گفته بودم ... الان این عکسو دیدم ضعف کردم برات با اون نیش بازت ...

قربونت برم دوسی دل به دل راه داره

سحر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://sahar1985.blogsky.com

میگم همیشه و در همه حال اون مبایلت دستته داری اسمس بازی میکنی هااااااااااا
یه کم کار کن خوووووووووو

نصیب لهجه مونو جلو پانی لو دادی؟!!!!!!
نکن این کارا رو

کی گوشی دستمه ؟
نمیبینی چقدر سند زدم؟
لهجه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من و لهجه؟
تو که میدونی من لهجه ندارم که

مهاجر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

یک کار مند نمونه و واقعی که با وجود تمام کم و کاستی ها٬ کار زیاد و سختی های زندگی که خیلی خسته و درموندش کرده مجبوره لبخند بزنه البته نه لبخند واقعی بلکه به زور و اجبار.
ای بازیگر گریه نکن ما هممون مثل همیم٬ صبحا که از خواب پا میشیم نقاب به صورت میزنیم..

خدایی که نمونه نیستم دروغ چرا؟
ولی خوب اون لبخند رو خوب توصیف کردی
5 نمره اینجا میگیری، 5 نمره هم حضور غیابت خوب بوده، 5 نمره هم سر کلاسی هات، 5 نمره هم همینجوری بهت میدم. 20 . برو حالشو ببر

مانا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ

وای مبارک باشه
من الان مسافرتم و بعدا جواب میدم

سلام دوسی
انشالا همیشه به سفر
خوش بگذره

عاطی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ http://www-blogfa.blogsky.com/


یک روز همراه مادرم ب اداره رفته بوودیم!که ما را هی پاس می دادند!و همه خیلی بد حرف می زدند و اصلا نگاه نمی کردند ب ما!ناگهان ب خانم خندانی رسیدیم و اشک شوق در چشمان مادرم حلقه بست!البته کار ما انجام نشد همان روز!

:دی

البته کارتون انجام نشد آره

محمد مهدی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ق.ظ http://mmbazari.blogfa.com



سلام


یه کارمند که دلش خوشه به اینکه کار داره ،حقوق داره ،میز داره ،صندلی داره ،موبایل داره ،کامپیوتر داره، کلاس داره ،حنزر تا دلت بخواد پنزرهای اداری داره ،تازه وبلاگ هم داره وبلاگشم هدر داره تفسیر هدرش هم نمره داره خودش هم وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای بابا تو دیگه کی هستی فکر کنم باید فامیل رئیس هم باشی .

خوشمان آمد

جیران چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

سلام دوستی...
به نظر من اون تصویر یه کارمند نمونه میباشد که با وجود اینکه کلی خسته است و کلی نیاز به تفریح داره ولی لبخند رو لباشه...
خسته نباشی دوستی....

الهی قربونت بشم لطف داری نمونه کجا بود؟

حسام چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام ؛

هدر که مبارکا باشه.میدونی شما ، هرطوری حساب می کنم بیشتر به شما میاد یک عدد خانم حسابدار باشی که سربرجه و داری حساب کتاب می کنی و شلوغ پلوغیه خلاصه...

اما پربیرا فک می کنم..

مرسی
عرض شود که یه چیزی تو همون مایه هاست دارم سندهای 2 ماه پیشم رو میزنم که حسابی عقب موندم

مهندس بیسواد چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

.دی
و دیگر هیچ

ینی در این حد...

طـ ـودی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

خب این یک عدد کارمند هستش که یکی از همکاراش اومده ازش عکس گرفته، بعد ایشون خیلی زیبا ژس گرفته و قیافه اش رو قشنگ کرده، و هیچ وقت فک نمیکرد که عکسش فیلتر بشه و همچنین فک نمیکرد که اون کسی که داره قیافه اش رو نابود میکنه چش چش دو ابرو بلد نباشه و واسش دماغ و ابرو نذاره! خب حالا شما به من بگید این کارمند شریف که این همه سند و زونکن و کاغذ دوروبرشه چجوری نفس بکشه!؟ وقتی نفس نمیکشه چجوری کار کنه؟ وقتی کار نمیکنه چجوری پول در بیاره؟ وقتی پول در نمیاره چجوری بره عروس بشه؟ آخه چجوری واقعا؟ چجوری؟ میبینید؟ همه چیز از یه چش چش دو ابرو شروع میشه و زندگی یه آدم رو به فنا و نابودی میکشه. هـــــــــــــی کارمند بیچاره ی بی دماغ بیا بغلت کنم غصه نخور.

خب من الان بهت چند بدم؟
کلی غلط داری خب
ولی خب با ارفاق از 5 نمره بهت 5 میدم

طـ ـودی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

استاد تورو خدا بهم نمره بدید پاس شم. استاد ترم آخرم اگه پاس نشم بد میشه واسم. استاد نندازینم واسه شهریور. شهریور برنامه ریختیم بریم مسافرت دَدَر دودور. استاد بهم نمره بدید اگه بهم نمره ندید مشروط میشم میفتم داغون میشم. لهِ له اصن. استاد خواهش میکنم. التماس میکنم. تمنا اصن

التماس نکن من وجدان دارم اگه به تو بخوام نمره بدم باید به همه یکلاس نمره بدم بعد کی رو بندازم که دوباره شهریه بده؟ ها؟

طـ ـودی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

خب وجدانتو از اونور به کار بنداز که ما بدبختیم پول نداریم دوباره شهریه بدیم واسه همین شما باید پاسمون کنی!

آهانده
خوب من که 5 نمره تو بهت دادم یکه خورده سر کلاس بیشتر فعالیت کن تا بقیه نمره هاتو هم بگیری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد