یک عدد تصادف

عرض شود که سر کوچه ی ما یک چهارراه هست که جون میده برای تصادف.

نبش چهارراه یک میوه فروشی هست که معمولا از اونجا خرید میکنیم.

دو روز پیش با مامان جان تشریف برده بودیم جهت خرید میوه و من دقیقا روبروی میوه فروشی پارک کردم.

مامان جان خریدش تموم شد و نشست تو ماشین، تا راه افتادم (فقط نیم متر رفتم جلو) یک عدد 405 محترم کشید به بغل 141 بنده و یک صدای قرررررررررررررررررررررررچ شنیده شد.

بنده خدا رفت جلوتر پارک کرد و من هم پیاده شدم دیدم چراغ سمت چپ افتاده پایین و از یک سیم آویزونه.

به آقای محترم که حسابی هل کرده بود گفتم آقا حواست کجاست؟! فرمودن ببخشید حواس ندارم

منم از اونجایی که میدونستم تقصیر خودم بود که رفتم جلو وگرنه این اتفاق نمی افتاد گفتم حالا اشکالی نداره بی زحمت همین چراغ رو جا بزنین داخل چیز مهمی نیست.

همینطور که داشت چراغ رو درست میکرد و به لرزش دستهاش نگاه میکردم متوجه 4 عدد خش زیبا کنار چراغ شدم و گفتم واویلا خش هم که شده !!!!!
هرچی به همسرجان زنگ زدم که قضیه رو توضیح بدم و بپرسم که چیکار کنم برنداشت و  کار آقای 405 تموم شد.


فرمودن خانم لطفا بفرمایید چقدر خسارت پرداخت کنم. منم از اونجایی که در زمینه تصادف خیلی کم تجربه هستم(نیس که تا حالا تصادف نکردم) و فکر میکردم که تقصیر خودم بوده که رفتم جلو و اون بنده خدا متوجه این موضوع نبود گفتم نه چیز خاصی نیست بفرمایید شما

خلاصه از اوشون اصرار و از بنده انکار

فکر میکنین آقای محترم بعد از جا زدن چراغ چیکار کرد؟

یک عدد 5 تومانی ناقابل گذاشت رو کاپوت و گفت این برای پولیش

مجدد از بنده اصرار که نمیخواد و بذارین تو جیبتون و از اوشون انکار که نه نمیشه. بعد هم سریع جیم شد رفت


بعدشم هم اومدم خونه و همسرجان و باجناقشون کلی به بنده خندیدن و مسخره کردن که آخه 5 تومن چیه که تو بابت خسارت گرفتی


منم کلی عذاب وجدان داشتم که این 5 تومن حرومه چون من خودم مقصر بودم و اینا اما بعد که فهمیدم او آقای محترم میخواسته سر منو کلاه بذاره و 5 تومن بهم داده گفتم بیخیال حقش بود تا اون باشه که سر یک خانم محترم و باشخصیت رو بخواد گول بماله


نتیجه اینکه حواستون باشه دقیقا زمانی که دارین فکر میکنین خیلی زرنگ هستین سرتون کلاه میره



صرفا جهت پُز دادن

هدیه روز زن توسط رئیس جان


نظرات 20 + ارسال نظر
همسرجان یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ

اول

به به چه عجب بالاخره اول شدی

همسرجان یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

البته بنده بارها به همسر گفتم تا تصادف نکردی خیلی مراقب باش(بماند که خانم بنده فک کنم یه نسبتی با مایکل شوماخر و دیگر دوستان دارن و آنچنان آرتیستی با سرعت بالا در معابر شهری رانندگی می کنن و لاییی کشان از بین اتومبیل ها رد می شن که وقتی بنده کنارشون نشستم چنتا سکته رو رد می کنم ) ولی به هر حال گفتم بعد از تصادف حتی یه ریزه هم ناراحتی نداره فدای سرت زیان جانی نباشه مالی که برای دورریختنه

البته اینا رو بعد از کلی مسخره کردن گفتین جناب

مانا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ


من سوم شدم
من خودمو میکشم
من باید همیشه اینجا اول باشم

عزیزم تو همیشه برای من اولی

پونه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ http://jojobijor.blogsky.com/

این مردا همشون فکر میکنند زرنگند اما خودشونو گول میزنند هررررر

اینجاست که میگن زهی خیال باطل

پونه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://jojobijor.blogsky.com

الان چرا آواتارم اینطوره؟
فکر کنم حالا درست شد

الان همه چی مرتبه

مانا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

تو که عزیز دل منی اینقد مردم دار هستی!!!!
خاک به سر اون راننده که اینقد بی وجدان بوده
با 5تومن نگاه ماشینت هم نمیکنن

ماشیمارو یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ http://mashimaro.blogsky.com/

به به تصادف خدا نصیب نکنه

حالا می خواستی به آقاهه بگی بابا تورمه لاقل دست کردی تو جیبت ۱۰۰ یا ۲۰۰ میدادی خو

می گم خواهری حس خوبیه شوهر آدم واسه آدم نظر بذاره؟

بازم با احساساتم بازی شد

خوب تو هم مجبورش کن برات نظر بذاره
من همین کارو کردم

مهاجر یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.1mohajer.blogsky.com

هدیه رو که ندیدم اما اتفاق ناراحت کننده ای بود طرف چه نامرد بوده

هدیه یک عدد کارت هدیه بود
اون آقاهه هم خیلی بی شخصیت بود

مانا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

راستی هدیت مبارک باشه
آفرین به رییس

قربونت عزیزم مرسی

دایی جواد یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

۱۴۱تصادفی

این الان فحش بود؟؟؟؟؟؟؟

دختری که حرفهایش را نمیخورد یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com


آخه یعنی 5 تومن؟؟؟؟ تازه عذاب وجدانم داشتی؟؟؟

خوب چیکار می کردم

rana یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

:D:D:D:D
inghad azab vojhdan dashtid kho ye chizam midadi behesh ke zade be mashinet :D
fadayeeeee sareeet :*

bad migam mishe ramze dovome in kartetono mohaabat konid ? :DD:D

رمز دوس داری؟؟؟؟؟

پانی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://marg0zendegi.blogfa.com/

کارت چخدر پول توش بود ؟

50 تومن
پیش خودت بمونه ها به کسی نگی

پانی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

بازم به رئیس خودمون 200 تومن بهمون داد ...
میخوام یه دوربین عکاسی بخرم

ینی الان فخر فروشی کردی

پانی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://marg0zendegi.blogfa.com/

صرفا جهت پز دادن بود خواستم بودونی منم بلتم ...

دایی جواد دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ

اگه میدونم راست میگید
کادو همسرجان بزارید تو وب

کادو همسرجان که تعجبی نداره کلا مردها خلق شدن برای کادو دادن
کادو رئیس جان دیدنیه

طـ ـودی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com

چرا کارت هدیه ات روش مبلغ نداره!!
زودی برو پول کارت هدیه ات رو برداشت کن.مایه سری یه 50بابتش پرید از دستمون!!! میگفت برداشت شده ولی برداشت نشده بود!!

همین امروز میرم بردارم

جزیره دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

نصییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبفقط 5تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخه تو این مملکت با 5تومن چی میدن که تو فک کردی یه چراغ برات درست میکنن؟
البته نصیب شاید اون هم به اندازه ی تو ناوارد بوده تو قیمتا. دراینجور مواقع بگو باید بریم بدیم ماشینو تعمیر کنن هرچقدر شد بدین

راست میگی ها
شاید اون بنده خدا هم نمیدونسته که 5 تومن کمه

حسام سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام ؛

مبارک باشه...

سلام مرسی

Masuod پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

من با اینکه تا حالا ماشین به در و دیوار نزدم ولی باز هم هرکی میکوبه به جایی بهش میگم : جوش نزنی ها .... اصلا ماشین مال تصادفه
وختی ماشین بنده خدا داغون میشه و میگه وای چقدر باید پول بخرجم..... میگم: جوش نزنی ها..... اصلا پول مال خرج کردنه....
(اگه اون خانومه که صب داشتم میرفتم تو کاپوت ماشینش جا خالی نمیداد .... الان یچی دیگه میگفتم ،ولی الان دیگه باور کردم در جنس مونث هم احتمالِ وجود راننده ی خوب هست!!!!!!!!!!!!!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد