صرفا جهت لاغری

زین پس:

            خودم برای خودم چایی می ریزم

            خودم غذامو گرم میکنم

            خودم میرم انبار کاغذ و خودکار و ... می گیرم

            خودم بلند میشم کابل شبکه مو چک میکنم

            بجای پرت کردن اسناد یک قدم تا میز روبرو بلند میشم(واقعا بعضی کارهام زشته ها)

            خودم میرم بالا پرونده هامو میارم

            خودم میزم رو تمیز میکنم

            خودم گزارشات رو می برم اتاق رئیس (این یکی رو بعید میدونم)

            شخصا پیاده تشریف می برم باشگاه

            و کلا این لباس بی عاری رو از تن بدر میکنم و ...

           


به حق چیزهای ندیده:

*در این سرزمین بانویی زندگی میکند که اندک زمانی دیگر عروسی اش است و اندک زمان دیگرش عروسی جاری اش است و روز به روز چاق تر می شود.

نظرات 20 + ارسال نظر
جزیره سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

بجای پرت کردن اسناد یک قدم تا میز روبرو بلند میشم(واقعا بعضی کارهام زشته ها)هررررررررررررررررر.یعنی جمله تو پرانتزت منو کشته نصیب


نصیب کی عروسیته؟
نکن این کارو دیگه.خجالت نمیکشی داری تپل میشی.یکم ورزش کن،نرمش کن،پیاده روی کن تا چاق نشی دیگه. حالا بزار اون یه شب بگذره بعد بیفت رو خط چاق شدن،اگه کسی جلوتو گرفت(خودم میام غرغر میکنم خیالت راحت)اهه.

اصلا دریغ از یه خورده اراده صرفا جهت چاق بودن میخام از جشن مجدد خودداری کنم باور کن فکر نکنم لباس عروس تنم بشه
برام دعا کن دوس جون فقط خدا میتونه منو لاغر کنه

mahdiye سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://galleryms.blogsky.com

Migam hala yani ba inkara laghar mishi? Vali man harroz az inkara mikonam taghiri hasel nashodeha...

آخ قربونت بشم کجا بودی دلم برات تنگ شده بود
شاید لاغر نشم ولی از کم تحرکی همش کمردرد دارم

عاطی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ


واسه شروع خووبه:دی!!!!

دختر جان لاغر کن:دی!

سعی میکنم

مانا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ق.ظ

ای عزیزم!!!!!
فدای سرت باشه
حالا مگه ما شب عروسیمون چاق بودیم چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!(آیکون آدم چاق دیگران از راه بدر کن!!!)

آخ قربونت بشم که کمپانی روحیه ای خوب منم همین رو میگم اصلا عروس چاق باشه چه ایرادی داره

Masuod چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ http://khoone-mojarradi.blogsky.com

ینی تا الان این کارا را خودتون نمی کردین؟!!!
کدوم بیچاره ای اینقدر کار را بجات انجام میداده؟!!!!

د نه دیگه
همکارام

تیراژه چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com/

سلام نصیب جانم
بی خیال لاغری و همه چی
عروسی و بانوی طناز بلاگستان رو عشق است
نشاطی که تو تک تک کلمات و حتی غرغرنوشت های دلنشیت هست به هزار جشن و حنابندان میارزه
باور کن عزیزم
فقط گاهی یه ورزش کوچولو برای اینکه بدنت از نظر فعالیت نرمال باشه کافیه
خب! ما هم دعوتیم دیگه؟ من برم دنبال لباس دیگه؟ هان؟

برایت خوشبختی و شادی آرزو میکنم عزیز دلم

سلام عزیزم
قربونت برم لطف داری
بله که دعوتین
ممنونم

صالی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ http://afsonkhanomi.blogfa.com

بی خیال خوش باش اصلا لاغر کنی که چی بشه؟
پرت کردن اسناد؟؟؟شیرازی شدی ها
عروسی دعوتیم دیگه؟

مگه شیرازی ها هم پرتاب اسناد دارن؟
آره که دعوتی دوس جون

سارا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.takelarzan.blogsky.com

ینی تا حالا این کارا رو خودت انجام نمیدادی نمممممبللللل
به این بانو بگویید گربه را دم حجله بکشد که جاری جان شاخش را نشکند

شاخ بشکنه

بهار چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ http://takatom.blogfa.com/

سلام

از بلوگفا کوچیدیم اینجا زین پس با اسم جدید و وبلاگ جدید می آییم باشد که رستگار شویم

اینم آدرس وبم

http://mashimaro.blogsky.com/

پس بالاخره رستگار شدی

محمد مهدی چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ http://mmbazari.blogfa.com




سلام


هیچوقت دیر نیست ...

آره ماهی رو هر وقت از آب بگیری می میره

ماشیمارو چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ http://mashimaro.blogsky.com/

مسی مسی

کادوتون کو؟؟؟

زود باشید تا به روی خودم نیاوردما

خوب من دیدم پذیرایی ندارین کادو مو ندادم

ماشیمارو چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ http://mashimaro.blogsky.com/

حالا نمیشد به روم نیارین؟

بی زحمت اینجا رو بلینکین

الهی فدات شم شوخی کردم
لینک هم شدی عزیزم

بی ربط چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://idleuser.blogfa.com/

اول این که اگه چاق باشی بد نیست، بیخیال کی گفته لاغر شدن خوبه.
دوم تحرک داشتن خوبه برای سلامتی لازمه در کنار این هایی که گفتی روزی نیم ساعت هم پیاده روی کنی خیلی خوبه.
سوم هر گونه پرتاب اسناد توسط شیرازی ها رو به شدت تکذیب می کنم.

شاد، تپل و سلامت باشی

این تپل و سلامت رو خوب اومدی

مهندس بیسواد چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

مگه خانما هم چاق میشن؟؟؟

منظورم همون 45 کیلوییه دیگه

جزیره چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

یعنی میخای عروسی نگیری چون چاق شدی؟
نه بابا توام.
تازه شم یه عکس بود گذاشته بودی، از شیراز بود؟از کجا بود؟دقیقا یادم نیست از کجا بود ولی اصن توش چاق نبودی که.خوب بودی بابا
بابا یکم پیاده روی کن، ورزش کن،برنج و اینجور چیزا کمتر بخور حل میشه دیگه

امیدوار باشم؟

یک معلم چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام یه ماهه لاغر شو به این روش که من می گم مواد نشاسته ای رو کم کن سالاد (با آبغوره نه سس) زیاد بخور شامت رو هم کم بخور و زود مثلا ساعت ۶ . وعده های غذایی رو حذف نکن حتما بخور ولی کم بخور چون اگه حذف کنی سلولهات تو وعده ی بعدی ذخیره می کنند همون ذخیره می ره چربی می شه هر وقت ز سر کار رسیدی خونه پاتو بذار رو مبل دراز نشست برو تا هر جایی که می تونی حتی فقط دست هات برسه به زانوت این برای کوچیک شدن شکم خوبه شکم نداشته باشی همه چی حله . اگه تونستی تو هفته دو بار هم استخر برو نتونستی یک بار برو . شنا خیلی خوبه تمام عضلات هماهنگ درگیر کار می شند و بدن کلا خوش فرم می شه فقط بعد از استخر ت ۲ساعت چیزی نخوری ها چون با ورزش و بعدش خوردن بیشتر چاق می شی کاهو و میوه اشکالی نداره مخصوصا سیب با پوست خوبه . ایشاالله یه عروس خوش تیپ و خوشگل می شی . با آرزوی خوشبختی واسه همه ی دختر خانوم ها

قربونت برم عزیزم مرسی از ایت همه راهنمایی

یک معلم چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

خداییش این همه یه کارشناس تربیت بدنی واست نوشته یه کمش رو حداقل عمل کن باشه

از امروز میرم تو کارش

جزیره چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

اره دیگه توام
یه جوری میگه امیدوار باشم که انگار خدایی ناکرده زبونم لال گوش شیطون کر به چه گرفتاری ای دچار شده
حالا یه چند وقت میخاد به خودش سخت بگیره آآآآآآآآآآآآآآ، ارزششو داره به خدا. تازه چاقی واسه سلامتیت هم بده
به حرفای "یک معلم"هم گوش کن. کارهایی که گفتن ضرری که نداره تازه واسه سلامتیت هم خوبه
در ضمن باز هم میگم:چاق نیستی، ولی اگه این کارا رو کنی خوش هیکل تر میشی و از خودت راضی تر

قربونت عزیزم حتما

حسام چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ب.ظ

تصمیمات کاملاً منطقی گرفتی.
حالا اگر عملی هم بشه.میشه؟

حالا دو روز که عملی میشه

ماشیمارو یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://mashimaro.blogsky.com/

سلام

وای امان از روزای نزدیک شدن به عروسی

خواهر غصه نخور روزای آخر کلی لاغر میشی من برا عروسیم خیلی لاغر شدم و تازه کلی هم تبخال داشتم

تبخال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد